در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران مشترک با دشت‌ آزادگان مطرح شد:

تاکید بر لزوم مدیریت واحد و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۸۳۶۵۳۲
تاکید بر لزوم مدیریت واحد و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران به منظور هماهنگی و پیشبرد راهبرد های ستاد مدیریت بحران استان تهران به همراه فرماندار شهریار به شهرستان دشت آزادگان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید رضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در راستای ایجاد و ارتقاء سطح هماهنگی دستگاه های فعال در استان خوزستان و پیشبرد اهداف ستاد مدیریت بحران استان  به همراه طاهری فرماندار شهرستان شهریار و نماینده فرمانداران شهرستان های استان تهران به شهرستان دشت آزادگان سفر کرد.

گودرزی در جریان سفر به دشت آزادگان از سیل بندهای این شهرستان و همچنین روستاهای محصور در سیلاب در منطقه حوفل شرقی و بن‌ده در شهر سوسنگرد بازدید و در جریان آخرین اقدامات در راستای حل و فصل مشکلات موجود در این منطقه سیل‌زده قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران همچنین در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران مشترک با شهرستان دشت آزادگان بر لزوم مدیریت واحد و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

در این جلسه که با حضور معاون شهردار تهران، فرماندار شهرستان شهریار، معاون بنیاد مسکن استان تهران و دیگر اعضای مدیریت بحران استان برگزار شد،مسائلی مبنی بر ارتقا سطح خدمات‌رسانی  دستگاه‌های اجرایی، اعم از شهرداری تهران فرمانداری شهریار، شهرداری وحیدیه، آبفای استان، هلال احمر و بنیاد مسکن استان تهران مطرح شده و به تصویب رسید.

 

نظر شما