معاون وزیر ورزش در امور جوانان:

استان تهران یکی از محروم ترین استان ها در حوزه های زیرساختی آموزشی، ورزشی و رفاهی است

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۳۷۰۵۹
استان تهران یکی از محروم ترین استان ها در حوزه های زیرساختی آموزشی، ورزشی و رفاهی است
محمدمهدی تندگویان، با بیان اینکه، استان تهران یکی از محروم ترین استان ها در حوزه های زیرساختی آموزشی، ورزشی و رفاهی است افزود، سعی داریم تا دبیرخانه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی را در تهران متمرکز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست بررسی نقش و جایگاه جوانان در توسعه استان گفت، امروز در سطح کشور 2500 تشکل مردم نهاد فعال در سطح کشور داریم و سعی داریم این عدد را تا پایان دولت تدبیر و امید به 4500 تشکل ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه، استان تهران یکی از محروم ترین استان ها در حوزه های زیرساختی آموزشی، ورزشی و رفاهی است افزود، سعی داریم تا دبیرخانه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی را در تهران متمرکز کنیم.

معاون وزیر ورزش در امور جوانان در ادامه اظهار داشت، در استان سیستان و بلوچستان  10خانه جوان که در مالکیت دولت است داریم اما در تهران یک خانه جوان بصورت استیجاری مشغول فعالیت است و این محرومیت استان تهران است.

تندگویان همچنین گفت، آمادگی کامل داریم تا دفاتر مشاوره های قبل از ازدواج را در سطح استان تهران توسعه و گسترش دهیم.

وی در خصوص حل مشکلات شغلی جوانان تاکید کرد، کمترین مطالبه ما در انتصابات این است که هر وزیر یک معاون جوان منصوب کند.

تندگویان ضمن حمایت از سایت های استار تاپی با مدیریت جوانان نیز عنوان داشت، در این خصوص، یک سایت استارتاپ در استان زنجان راه اندازی کرده‌ایم که جوانان می توانند با ورود به این مرکز ثبت نام  و اقدام به ثبت شرکت در حداقل زمان کنند.

 

 

 

نظر شما