محسنی بند پی در نشست بررسی و نقش جوانان در توسعه استان تهران:

جوانان یکی از محورهای اصلی توسعه در کشور هستند / فضا را برای استفاده از توانمندی های جوانان مهیا کنیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۳۷۰۷۰
جوانان یکی از محورهای  اصلی  توسعه در کشور هستند / فضا را برای استفاده از توانمندی های جوانان مهیا کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محسنی بند پی در نشست بررسی و نقش جوانان در توسعه استان گفت، چشم انداز خوبی برای ورود جوانان در مناصب در  دولت تدبیر و امید ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه،  جوانان یکی از محورهای  اصلی  توسعه در کشور هستند، افزود، اگر از تمامی ظرفیت ها در کشور بهره بگیریم در این صورت فرایند توسعه محقق شده است، و در دوران دفاع مقدس ثمره این اعتماد را دیده ایم.

استادار تهران اظهار داشت، یکی از الزامات ما در استان توسعه سرمایه گذاری در نسل جوان است و تقریبا 25 درصد جمعیت کشور جوان هستند و ما نیازمند توسعه و برنامه ریزی های دراز مدت در ابعاد مختلف هستیم.

وی گفت، پویایی، بالندگی و امید از ویژگی های مشترک بین همه جوانان است، که در صورت بهره گیری از ظرفیت جوانان فرایند توسعه محقق خواهد شد.

محسنی بندپی تاکید کرد،  در کشوری که امید در میان جوانان باشد شاهد توسعه یافتگی کشور هستیم و اساسا امید جوانان و توسعه یافتگی رابطه مستقیم باهم دارند.

 عالی ترین مقام دولتی در استان در پایان با اشاره به اینکه جوانان را باید باور کرد و با اعتماد به آنها ایجاد امید آفرینی کنیم، عنوان کرد، استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا در خصوص درخواست های سمن های فعال در حوزه جوانان اقدام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز