وره چهر در همایش نقش و جایگاه جوانان در مدیریت استان تهران:

١٧ مدیر جوان در حال حاضر در مجموعه استانداری حضور دارند

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۶:۴۰
کد خبر: ۸۳۷۰۷۲
١٧ مدیر جوان در حال حاضر در مجموعه استانداری حضور دارند
وره چهر در همایش نقش و جایگاه جوانان در مدیریت استان تهران گفت: ١٧ مدیر جوان در حال حاضر در مجموعه استانداری حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همایش نقش و جایگاه جوانان در مدیریت استان صبح امروز دوشنبه با حضور محسنی بندپی استاندار، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس، تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،کاغذلو تمهیدی و توکلی فرمانداران شهرستان های ورامین،پاکدشت و ملارد، پورشبانان مدیرکل حوزه استاندار،مروستی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از جوانان عضو در مجامع جوانان استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

محمد میثم وره‌چهر مشاور استاندار تهران در امور جوانان در این همایش با اشاره به حضور جوانان در مناسبات مدیریتی استان تهران اظهار داشت: اکنون بیش از ۱۷ مدیر جوان در مجموعه استانداری اعم از فرمانداری ها و ادارات کل ستادی مشغول ایفای وظیفه هستند و البته این رقم در سطوح مدیران شهرستان های استان چشمگیرتر است.

وی افزود: امیدوارم با برگزاری این همایش فتح بابی برای بکارگیری هر چه بیشتر ظرفیت جوانان در مسند مدیریتی در سطح استان باشد.

مشاور استاندار تهران در امور جوانان تصریح کرد:تلاش ما بر این است تا با برنامه ریزی و شناسایی جوانان مستعد و توانمند در حوزه‌های مختلف هر چه بیشتر از پتانسیل ای نقش در سطوح مدیریتی استان بهره بگیریم.

 

نظر شما