علی نوذرپور نقشه راه مدیریت شهری منطقه در سال جاری را ترسیم کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۶:۱۴
کد خبر: ۸۳۷۱۷۲
علی نوذرپور نقشه راه مدیریت شهری منطقه در سال جاری را ترسیم کرد
شهردار منطقه 22 نقشه راه مدیریت شهری منطقه در سال جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی نوذرپور دراولین نشست شورای مدیران منطقه در سال 98، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای مدیریت شهری از تلاش مدیران و پرسنل شهرداری منطقه 22 که در سال 97 باعث افتخاراتی برای منطقه شدند قدردانی کرد و با بیان اینکه در سال جاری اولویت و ماموریت های منطقه بر اساس برنامه سوم شهرداری تهران و خلاقیت مدیران است، گفت: باید در موعد مقرر مناقصه های منطقه برگزار شود تا فصل کاری از دست نرود.

وی بر لزوم تلاش همه مدیران برای ارتقاء حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: آنچه باعث پیشرفت در کار می شود خودباوری مدیران و پرسنل شهرداری است. مدیری که نسبت به وظایف محوله اهتمام لازم را نداشته باشد مطمئناً باعث تحول و پیشرفت کار نمی شود.

شهردار منطقه 22 بر لزوم ارتباط مستمر مدیران با ستاد تاکید کرد و گفت: اولویت در هر حوزه مشخص است. در حوزه ترافیک مطمئناً وعده ای که به شهروندان عزیز در خصوص آوردن خط مترو به منطقه دادیم باید محقق شود. در حوزه شهرسازی طرح تفضیلی منطقه، مقررات ملی ساختمان و اهتمام جدی به مُر قانون مورد نظر است.

در حوزه برنامه ریزی تطبیق صحیح برنامه منطقه 22 با برنامه سوم شهرداری و برنامه ریزی در محلات باید مورد توجه قرار گیرد.

در حوزه فنی و عمران به دلیل اینکه منطقه 22، منطقه جدید التاسیس است باید حجم فعالیت های عمرانی نسبت به دیگر مناطق چشم گیر باشد. چرا که باید نسبت به جمعیتی که در منطقه در حال استقرار هستند پاسخگو باشیم.

وی پاسخگویی به جمعیتی که به سرعت در حال استقرار در منطقه است را ضروری بر شمرد و با بیان اینکه باید پاسخگوی برنامه ریزی های غلط گذشته باشیم، خاطر نشان کرد: باید در حوزه های مختلف شاهد خلاقیت، نوآوری و حرفی نو باشیم.

نوذرپور با بیان اینکه حوزه فرهنگی و اجتماعی باید پشتیبان همه حوزه باشد نسبت به لزوم توجه جدی به آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: در حوزه منابع انسانی باید عدم تطبیق پست با حرفه پرسنل احصا شود، همچنین ارتقاء مشارکت نیروی انسانی در سازمان و ایجاد شور و نشاط در بین پرسنل شاغل در سازمان از وظایف مهم معاونت منابع انسانی است.

وی برخورد شایسته با ارباب رجوع و شهروندان را وظیفه ذاتی مهم مدیران و پرسنل شهرداری دانست و گفت: اگر امروز ما در مسند امور هستیم به واسطه رأی و اعتماد مردم است باید به گونه ای عمل کنیم که رضایت شهروندان را جلب کنیم. به همین دلیل حوزه های نظارتی از جمله بازرس در این خصوص می توانند بسیار نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشند.

نوذرپور حضور شهرداران نواحی در بین مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط مستمر با شورایاری به عنوان حلقه وصل به متن جامعه و نهادهایی نظیر سپاه و بسیج بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه انتقال نارسایی ها نباید باعث رنجش مدیریت شهری شود، تصریح کرد: ارتباط هماهنگ حوزه ها با همدیگر و انسجام و هماهنگی بین همه بخشها باعث می شود مجموعه مدیریت شهری با انسجام و قدرت بیشتری به مردم خدمت کند.

گفتنی است در این نشست از مدیر و پرسنل اداره حقوقی منطقه به واسطه تلاشهای شان در به ثمر رساندن یکی از مهمترین پروژه های حقوقی و مالی شهرداری توسط شهردار منطقه قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز