مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا:

چهارمین محموله کمک های جامعه ورزش استان تهران بزودی ارسال خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۸:۰۷
کد خبر: ۸۳۷۲۵۷
چهارمین محموله کمک های جامعه ورزش استان تهران بزودی ارسال خواهد شد
رضا گلمحمدی گفت، چهارمین محموله کمک های جامعه ورزش استان تهران اواسط اردیبهشت ماه سالجاری از ورزشگاه شهدای هفتم تیر عازم مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت‌: تا به امروز جامعه ورزش و جوانان استان تهران طی سه مرحله بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به استان‌های سیل زده کمک کرده است و انشاالله چهارمین محموله کاروان ورزشی از سوی استان تهران اواسط اردیبهشت ماه سالجاری از ورزشگاه شهدای هفتم تیر عازم مناطق سیل زده استان خوزستان میگردد.

وی افزود، همزمان با شروع سیل در سال 98 سه مرحله  کاروان از سوی استان تهران که شامل پتو، چادر، وسایل بهداشتی، چکمه، موکت، پوشاک و … است عازم مناطق سیل زده استان‌های گلستان،  لرستان و خوزستان شد.

گلمحمدی تاکید کرد، البته این کمک‌ها تا زمانی که مشکلات در این استان ها بخصوص خوزستان و لرستان کاهش پیدا کند ادامه‌ خواهد داشت و ما همواره در خدمت هموطنان سیل زده خواهیم بود و قول می‌دهیم تا رفع نیازهای آنها به هموطنان سیل زده کمک کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: همچنین بیش از 70 نفر نیز به صورت داوطلبانه و بیش از 10دستگاه خودرو آفرود همراه با محموله های غذایی اقدامات امداد رسانی را انجام دادند.

وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از  جامعه ورزش استان تهران، از  کلیه مسئولان، روسای حوزه ها و هیئت های ورزشی استان خواست جهت کمک در ارسال مرحله چهارم  اقلام تهیه شده را بر اساس لیست به آقای زرنگار دبیر ستاد جمع آوری کمکهای جامعه ورزش استان تهران اعلام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز