دیدار بخشدار قلعه نو با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷:۴۲
کد خبر: ۸۳۷۹۷۳
دیدار بخشدار قلعه نو با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)
علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی پاسداران میهن بیان کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در بخش قلعه نو آمادگی کامل مجموعه بخشداری و تمامی دهیاری ها و ادارات تابعه را جهت هرگونه همکاری و همراهی با سپاه پاسداران اعلام مینمایم و خواستار حضور فعالانه و حداکثری مجموعه سپاه در سطح بخش قلعه نو هستیم.

صادقی ادامه داد: سپاه و نیروهای با اخلاص آن از اولین روز تشکیل این نیرو تا به امروز بارها و بارها ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال یار و یاور مردم و محرومان هستند و همین موضوع سبب ارادت و علاقه قلبی مردم شریف ایران به این نیروی انقلابی است.

در ادامه این ملاقات سرهنگ آرزومندی که به تازگی از خوزستان و مناطق سیل زده بازگشته به بیان  تجربیات و تشریح وضعیت موجود در سطح مناطق درگیر سیل پرداخت.

 وی با بیان این موضوع که کار امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده به خوبی پیش میرود از بخشدار و مجموعه بخشداری قلعه نو به جهت نقش پررنگ و اثرگذارشان در تامین و ارسال تجهیزات و ابزارآلات عمرانی و ساختمانی مورد نیاز به مناطق سیل زده استان خوزستان قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در اولین روزهای وقوع سیل، با دستور مهندس صادقی  تعداد قابل توجهی ابزارآلات و تجهیزات عمرانی و ساختمانی مانند بیل و کلنگ و فرغون و... جهت استفاده نیروهای سپاه و بسیج به پلدختر ارسال گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز