شهردار قرچک:

عملیات احداث پروژه آرامستان قرچک استارت خورد/بهره‌برداری تا پایان سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۵:۳۲
کد خبر: ۸۳۸۲۴۴
عملیات احداث پروژه آرامستان قرچک استارت خورد/بهره‌برداری تا پایان سال ۹۸
شهردار قرچک گفت: عملیات احداث پروژه آرامستان شهرستان قرچک استارت خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان از آغاز عملیات  احداث پروژه آرامستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع احداث آرامستان جدید برای شهرستان از دغدغه‌های شهرداری، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان شهرستان بود که به امید خدا این مهم در حال انجام است.

وی افزود: از اول شروع به کارم به عنوان شهردار قرچک، موضوع احداث آرامستان عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرچک قرار گرفت، زمینه تحقق آن میسر شد و امروز می‌بینیم که عملیات احداث پروژه آرامستان آغاز شد.

این مدیر شهری بابیان اینکه با تکمیل این پروژه، شهرستان قرچک تا سال‌ها از داشتن آرامستان بی‌نیاز می‌شود، افزود: این آرامستان در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان قرچک و بعد از روستای محمدآباد با مساحت 150 هکتاری قرار دارد.

شهردار قرچک با اشاره به اینکه پروژه آرامستان تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسیر این آرامستان به طول 8 کیلومتر است که هم‌اکنون در حال زیرسازی و انشا الله با اتمام زیرسازی آسفالت خواهد شد.

خرمی شریف افزود: پی کنی دیواره محدوده آرامستان در حال انجام است و با اتمام آن، اقدام به دیوارکشی و محوطه‌سازی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت آرامستان نیز از وعده‌هایی بود که به شهروندان در روزهای اول کاری‌ام به عنوان شهردار به شهروندان داده بودم که هم‌اکنون در حال انجام است و سعی می‌کنیم تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

 

photo_2019-04-25_09-27-11

نظر شما