با حضور فرماندارویژه شهرستان ری؛

کالاهای اهدائی بخش قلعه نو به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۲:۰۳
کد خبر: ۸۳۸۴۵۷
کالاهای اهدائی بخش قلعه نو به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد
کمک های اهدائی بخش قلعه نو به هموطنان سیل زده در استان خوزستان با حضور هدایت الله جمالی پور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها، جمعی از مردم و خیرین، مسئولین نظامی و انتظامی، ادارات و ارگان های بخش قلعه نو ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم ایران در همنوع دوستی بی نظیرند و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب در همه زمینه ها بوده اند.

او ادامه داد: دشمنان نظام در پای کار هستند تا با چالش کشیدن مسائل اقتصادی مشکلات را روزبه روز بیشتر کنند اما به قوه الهی اتحاد و همدلی ملت شریف ایران پاسخ کوبنده ای به دشمنان انقلاب است.

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و کلیه خیرین نیکوکار سطح بخش قلعه نو به جهت کمک ها و اقدامات خیرخواهانه آنها اعلام کرد: خداوند را شاکریم که توانستیم با کمک های خیرخواهانه تمامی دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و خیرین بخش قلعه نو حجم قابل توجهی از اجناس مورد نیاز هموطنانمان در مناطق سیل زده را خریداری و ارسال نماییم.

 صادقی ادامه داد: مجموعه بخشداری قلعه نو و دهیاری های تابعه آن علاوه بر کمک های نقدی که در اولین روزهای وقوع سیل در ایام نوروز به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز نمودند، با همدلی و مشارکتی مثال زدنی و با کمک افراد خیر شرایطی را مهیا کردند که مقدار قابل ملاحظه ای از اجناس ضروری و مورد نیاز مناطق سیل زده خریداری شود که طبق هماهنگی های بعمل آمده کلیه اجناس امروز بوسیله چندین دستگاه خودرو به استان خوزستان ارسال شد.

بخشدار قلعه نو گفت: خوشبختانه با مدیریت خوبی که در امر خرید و تهیه اجناس صورت گرفت، اجناسی تهیه گردید که طبق اعلام ارگانهای ذیربط از جمله استانداری تهران در حال حاضر بیشترین نیاز در سطح استان خوزستان به آنها وجود دارد. ما در تهیه اجناس سعی کردیم تا از خرید اجناسی که در مناطق سیل زده بصورت اشباع موجود می باشد خودداری کرده و در همین راستا اقدام به خرید اجناسی مانند دستگاه های خنک کننده مانند پنکه، پشه بند، کلمن و یخدان، دارو و لوازم بهداشتی مورد نیاز کودکان و بانوان، انواع شوینده ها و مواد پاک کننده، اسباب بازی و اقلامی از این نظیر که در مناطق سیل زده استان خوزستان به شدت مورد نیاز می باشند، تهیه کردیم.

 

4444

5555

777777

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز