مدیر اداره شهرسازی شهرداری قدس خبر داد:

تشکیل هشت هزار و ۲۰۴ پرونده در واحدهای شهرسازی مناطق شهرداری قدس در ۶ ماهه دوم سال ۹۷

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۳:۰۰
کد خبر: ۸۳۸۶۷۳
تشکیل هشت هزار و ۲۰۴  پرونده در واحدهای شهرسازی مناطق شهرداری قدس در ۶  ماهه دوم سال ۹۷
مدیر اداره معماری و شهرسازی شهرداری قدس از تشکیل هشت هزار و 204 پرونده در واحدهای شهرسازی مناطق شهرداری قدس در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مرتضی عابد مسرورخواه مدیر اداره معماری و شهرسازی شهرداری قدس اظهار داشت: اداره شهرسازی شهرداری قدس با هدف مشارکت و تلاش در زمینه های مربوط به برنامه ریزی، مطالعات و تحقیقات علمی، فنی، مهندسی، شهرسازی و معماری و تهیه و اجرای طرحهای تحقیقاتی، تمام تلاش خود را بر نظارت صحیح و در حد ضوابط و مقررات بر ساخت و سازهای درون شهری شهر قدس که نقش مهمی در ساماندهی شهر و برنامه‌های آینده مدیریت شهری دارد، انجام می‌دهد.

وی با اشاره به آمار ۶ ماهه دوم سال ۹۷ افزود: در ۶ ماهه دوم سال ۹۷، تعداد ۸۲۰۴ فقره پرونده در واحدهای شهرسازی مناطق دوگانه شهرداری قدس تشکیل شد که پرونده‌ها جهت بازدید املاک و ابنیه،  استعلام ادارات، سازمان آتش نشانی، اداره فضای سبز و واحد درآمد ارسال شد.

مدیر اداره شهرسازی شهرداری قدس بیان کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۹۷، ۳۸۷۶ مورد دستور تهیه نقشه صادر و ۲۰۹۳ از آن نقشه‌ها تایید شد و ۳۴۸۷ مورد بر و کف املاک اعلام شد.

مسرور خواه گفت: در مدت مذکور، ۴۵۵ مورد پروانه ساختمانی و تخریب و نوسازی، ۲۳ مورد پروانه دیوارکشی و ۲۵ مورد پروانه تعمیرات ساختمانی صادر شد.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه دوم ۹۷، ۳۲۳۲ مورد اخطاریه جهت جلوگیری ساخت و ساز صادر و ۱۴۵۶ مورد پرونه به ماده کمیسیون ماده صد، ۲۴ مورد پرونده به کمیته برنامه ریزی و درآمدی  و ۱۳۶ مورد پرونده به کمیته تعریض ارسال شد و ۳۵۶ مورد پایانکار ساختمان و آپارتمان صادر شد.

مدیر اداره شهرسازی شهرداری قدس خاطر نشان کرد: اداره شهرسازی شهرداری قدس در نظر دارد با ایجاد نظام نوین، سیستمی و مناسب و متکی به روشهای منطقی و واقعیات مشهود مسائل شهرسازی در زمینه صدور پروانه های ساختمانی که در برگیرنده عنصر مهم تسهیل و تسریع کار  متقابل شهرداری و شهروندان است، به شهروندان خدمت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز