نخستین گام حوزه مدیریت شهری قیامدشت در تحقق شعار سال و رونق تولید

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۳:۲۵
کد خبر: ۸۳۹۱۰۴
نخستین گام حوزه مدیریت شهری قیامدشت در تحقق شعار سال و رونق تولید
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت در آستانه هفته گرامیداشت مقام و منزلت کارگر از مجتمع صنفی صنعتی خدماتی خاوران بازدید و بر تحقق شعار سال رهبری در رونق تولید و حمایت از صنایع داخلی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ در این بازدید که با برپایی نشست مشترک مدیران حوزه شهری قیامدشت و اعضای هیات امنای مجتمع صنفی صنعتی خدماتی خاوران همراه بود،مسایل و مشکلات این شهرک در حوزه شهری بررسی شد.

شهردار قیامدشت در جمع صنعتگران این مجتمع ، حمایت از کار و نیروی تولید را از جمله دغدغه ها و اولویت های اعضای شورای اسلامی این شهر برشمرد و گفت: مدیران شهرداری قیامدشت از هیچ کوششی در جهت تامین خواسته های قانونی و بحق واحدهای صنفی واقع در حریم و محدوده شهر مضایقه نمی کنند.

حسین ترکاشوند مجموعه مدیریتی شهری را همراه و همگام‌با تولیدکنندگان دانست و اظهار داشت:  با توجه به استقرار شهرداری  قیامدشت و تعیین نقشه و حریم این شهر، خدمات شهری همچون عوارض کسب و پیشه، پسماند و... از مردادماه سال گذشته توسط شهرداری قیامدشت اخذ گردیده و متقابلا امکانات و خدمات مورد نیاز واحدهای صنفی ارایه می گردد.

شایان ذکر است در این جلسه،حسین فتحی،رییس،وحید خسروآبادی،نایب رییس،اکبر عباسی،دبیر و حسین سبحانی و سید تقی موسوی،اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز در سخنان جداگانه ای با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، بر حمایت از کارآفرینان تاکید و از عزم این شورا در جهت کاهش مشکلات واحدهای صنفی و خدماتی در حوزه شهری خبر دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرده و خواستار  بکارگیری نیروهای بومی در واحدهای این مجتمع شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز