تقی‌زاده:

جلوگیری از طولانی شدن فرایند اداری در رونق تولید ضروری است

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۲:۳۵
کد خبر: ۸۳۹۱۲۲
جلوگیری از طولانی شدن فرایند اداری در رونق تولید ضروری است
معاون امور هماهنگی استاندار تهران: با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری سال ۹۸ را با جدیت بیشتری در راستای تحقق رونق تولید، رفع موانع تولید وفراهم کردن شرایط برای اشتغال بیشتر در استان تهران دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  تهران؛ با توجه به شعار سال با نام رونق تولید، نشستی با موضوع کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تهران به ریاست محمد تقی‌زاده؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به منظور رفع موانع زیربنایی برخی واحدهای تولیدی مستقر در استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران کل امور زیربنایی استان تهران برگزار شد، مسایل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در امور زیربنایی از جمله انشعابات گاز، آب، برق و امور زیربنایی عمرانی واحدها مطرح و با اجماع نظر مسئولین و مدیران حاضر در نشست تصمیماتی برای رفع مشکلات مطرح شده با دستور تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اتخاذ گردید.

تقی زاده دراین نشست تاکید کرد: با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری  سال ۹۸ را با جدیت بیشتری در راستای تحقق رونق تولید، رفع موانع تولید وفراهم کردن شرایط برای اشتغال بیشتر در استان تهران  دنبال خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه جلوگیری از طولانی شدن فرایند بررسی و تصویب درخواست مردم در زمینه تولید و اشتغال امری ضروری است عنوان داشت:برای تسریع دررسیدگی به پرونده ارباب رجوع در راستای تحقق شعار سال، کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تهران باید بستری درقالب کمیته هاو کارگروه کارشناسی برای رفع موانع تولید آماده و برنامه ریزی کند.

تقی‌زاده ادامه داد: نگاه مدیران کل استان تهران در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تهران با رعایت قوانین و مقررات سعی در برطرف کردن موانع تولید و رونق در تولید و اشتغال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز