در سال رونق تولید و با حضور مدیرعامل شهرک صنعتی تهران صورت گرفت؛

ایجاد ۵۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی سالاریه

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۵۵۵
ایجاد ۵۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی سالاریه
باحضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و فرماندار شهرستان ورامین، کلنگ احداث طرح توسعه کارخانه تولید بتن فوق رقیق در شهرک صنعتی سالاریه به زمین زده شد همچنین کارخانه ریسندگی و رنگرزی نخ در شهرک صنعتی سالاریه ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در سال رونق تولید با حضور صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، سر در ورودی شهرک صنعتی سالاریه به بهره‌برداری رسید.

کارخانه ریسندگی و رنگرزی نخ نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده و قابلیت ایجاد ۵۰ فرصت شغلی را دارد در شهرک صنعتی سالاریه ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در ادامه حضور خود در شهرستان ورامین از شهرک صنعتی ملاآقایی در بخش جوادآباد نیز بازدید کرد. در این دیدار موضوعاتی از جمله مالکیت شهرک صنعتی ، ضعیت زیر ساخت ها، مشکلات صنایع از جمله سرمایه در گردش موردبررسی قرار گرفت.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه نخ تابیده و رنگرزی نخ، گفت: از ابتدای امسال و با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رونق تولید، جلسات متعددی با صاحبان صنایع، مسئولان اقتصادی استان تهران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد تا مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی احصاء شده و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی افزود: مهمترین اصل در رونق بخشیدن به تولید، حمایت از تولید کنندگان و حفظ وضعیت اشتغال موجود است که این مهم جز با حضور مسئولان در محل واحدهای تولیدی و بررسی این مشکلات از نزدیک میسر می شود.

کاغذلو ادامه داد: در بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، آن دسته از مشکلاتی که در شهرستان قابل رفع است با هماهنگی رؤسای دستگاه ها برطرف می شود و در صورت عدم توانایی، این مسائل در ستاد رفع موانع تولید استان مطرح می شود تا بهترین و قابل اجراترین تصمیم برای برون رفت از بن بست های تولید اتخاذ شود.

فرماندار ورامین گفت: شهرستان ورامین از چهار شهرک های صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهرک صنعتی غیر دولتی شهدای خیرآباد برخوردار است که صدها واحد تولیدی در این مناطق مشغول به فعالیت مشغول می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز