شهردار باقرشهر؛

حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱:۵۴
کد خبر: ۸۳۹۸۴۵
حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است
شهردار باقرشهر در خصوص خبر و فیلم منتشر شده در خصوص کشتن سگ های ولگرد در محدوده شهر سنگ باقرشهر گفت:حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در خصوص خبر و فیلم منتشر شده در خصوص کشتن سگ های ولگرد در محدوده شهر سنگ باقرشهر گفت: این فیلم توسط واحدهای مربوطه در حال بررسی است و قطعاً در صورت صحت داشتن این موضوع عوامل مربوطه توسط قانون به مجازات خود خواهند رسید.

وی گفت :حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است و برای جامعه انسانی یک وظیفه تعریف می شود.

شهردار باقرشهر افزود: بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و آسیب‌های ناشی از پرسه زدن سگ های ولگرد در کوچه و خیابان های شهر بسیار خطرناک است و کنترل این امر در شرح وظایف مدیریت شهری است. اما قطعاً حل این دغدغه و رعایت حقوق شهروندی منجر به این نمی‌شود که این حیوانات با گلوله و اسلحه گرم کشته شوند. طرح پیشنهادی شهرداری باقرشهر نیز همچون دیگر شهرداری‌ها طرح زنده گیری و عقیم سازی این سگ‌ها ست که تاکنون نیز اجرا می‌شده است.

وی در ادامه از انعکاس این خبر توسط شهروندان تقدیر کرد و گفت: شهروند خبرنگار یک ایده آل در امر مشارکت مردم با مدیریت شهری است شهروند خبرنگار در واقع شهروند مسئول و ناظری است که شهر خود را خانه خود می داند و در صیانت از آن می‌کوشد:قطعا تمام عرصه های شهری در همه لحظه به صورت کامل نمی تواند در کنترل مدیریت شهری باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز