فرماندار پیشوا:

مشکل شهرک صنعتی پیشوا باید حل شود/ پیشرفت کند بیمارستان دانشگاه آزاد پیشوا

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۸:۰۲
کد خبر: ۸۴۰۲۷۵
مشکل شهرک صنعتی پیشوا باید حل شود/ پیشرفت کند بیمارستان دانشگاه آزاد پیشوا
فرماندار پیشوا اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1387 با اختصاص 26 هزار متر مربع زمین، اقدام به احداث بیمارستان کرد ولی این پروژه تا کنون 30 درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی نداشته و به حال خود رها شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حسین عباسی شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک فرمانداران شهرستان های استان تهران با معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت:شهرک صنعتی پیشوا با وسعت یک هزار و 300 هکتار از زیر ساخت های لازم برای توسعه برخوردار است ولی تا کنون پیشرفت چشمگیری برای استقرار صنایع در آن صورت نگرفته است.

وی افزود: پیشوا آخرین شهرستان استان تهران است بنابراین سرمایه گذاران اگر قرار باشد محلی را برای استقرار در نظر داشته باشند، به شهرک صنعتی قرچک و یا عباس آباد پاکدشت مراجعه می کنند و کمتر سراغی از شهرک صنعتی پیشوا می گیرند.

وی تصریح کرد: تنها راه نجات شهرک صنعتی پیشوا، خارج شدن از محدودیت شعاع 120 کیلومتری است، اتفاقی که در برخی از شهرک های صنعتی افتاده و سرمایه گذاران را برای احداث واحدهای تولیدی ترغیب کرده است.

عباسی همچنین با اشاره به این که شهرستان پیشوا از داشتن تخت بیمارستانی محروم است اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1387 با اختصاص 26 هزار متر مربع زمین، اقدام به احداث بیمارستان کرد ولی این پروژه تا کنون 30 درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی نداشته و به حال خود رها شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز