عضو شورای اسلامی شهر قدس:

لزوم تسریع در احداث هتل ورزش توسط شهرداری قدس

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۴۱۱۲۲
لزوم تسریع در احداث هتل ورزش توسط شهرداری قدس
مهندس منصور حیدری، عضو شورای اسلامی شهر قدس بر لزوم تسریع آغاز عملیات احداث هتل ورزش در شهر قدس تاکید کرد و به بیان دیدگاه هایش در این خصوص پرداخت.

به گزارش خبرگزری برنا از تهران ؛ مهندس منصور حیدری گفت: وجود جوانان با استعداد در شهر به ویژه در عرصه ورزش، وجود مراکز علمی و دانشگاهی و استادیوم 25 هزار نفری شهدای شهر قدس همگی عواملی برای تاکید بر لزوم احداث هتل ورزش در شهر قدس هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات لازم در بودجه سال 98 برای احداث این هتل پیش بینی شده است، اقدام سریعتر برای جذب سرمایه گذار و آغاز عملیات اجرایی این هتل می تواند تحرک و پویایی عمرانی و دستاورد بزرگی برای مدیریت شهری قدس رقم بزند.

حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: شهر قدس یکی از شهرهای مستعد برای توسعه ورزش است و ضمن اینکه هم اکنون نیز تقاضای لازم برای اقامت در هتل توسط تیم های ورزشی و هیات های علمی در شهر وجود دارد و نهایتا به دلیل تراکم بالای جمعیتی محل های اقامتی قابل قبولی در سطح شهر برای میهمانان و مسافران وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: احداث این هتل از بعد اقتصادی در سطح منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود و مشاغل جانبی بسیاری را ایجاد خواهد کرد ضمن اینکه پیش بینی می شود حدود 2000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی انجام پذیرد.

حیدری با بیان اینکه محل احداث این هتل در ابتدای خیابان بهشت و در نزدیکی آرامستان و پایانه شهری قرار دارد در پایان بیان داشت: امید است با جذب سرمایه گذار مناسب و تخصیص اعتبارات لازم از سوی شهرداری هر چه سریعتر شاهد شروع فعالیت های مربوط به احداث این هتل باشیم زیرا در این حوزه زمان بر شدن و تاخیر به معنای چشم پوشی از فرصت های بسیار درآمد زایی است که در حوزه جذب گردشگر و اداره این مجموعه وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز