مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در بازدید از ۵ شهرک خصوصی تاکید کرد؛

ایجاد فضای تعامل و هماهنگی بین دستگاهی در راستای رونق تولید

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۴۳۶۴۰
ایجاد فضای تعامل و هماهنگی بین دستگاهی در راستای رونق تولید
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: فضای تعامل و هماهنگی بین دستگاهی باید در تمام بخش‌های استان تهران در راستای رونق تولید ایجاد شود تا نفع آن شامل واحدهای صنعتی و تولیدی شود تا تولیدکنندگان بتوانند آسوده‌تر به تولید بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ صابر پرنیان در بازدید از 5 شهرک صنعتی خصوصی در شهرستان رباط‌ کریم و دیدار با فعالان صنعتی و تولیدی، اظهار کرد: در بافت‌های صنعتی فعالیت‌های تولیدی بزرگی درحال انجام است هرچند که فضای تنش نیز قابل مشاهده بود که با ارایه راهکارهای مناسب برای ساماندهی بافت‌های صنعتی در جهت کاهش مشکلات تولیدکنندگان در این بخش‌ها گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور صنعتگران و تولیدکنندگان گفت: هر کسب و کاری که در کشور در حال اتفاق است حتی اگر برای یک‌نفر درآمدزایی بدنبال دارد باید مورد قدردانی قرار گیرد.

پرنیان با بیان اینکه نگاهی که متوجه شهرک‌های صنعتی خصوصی است مناسب نیست و باید این دیدگاه را نسبت به 60 بافت صنعتی و شهرک‌های خصوصی تغییر داد تاکید کرد: ارایه راهکار مناسب برای ساماندهی به این قسمت‌ها و دریافت شناسنامه برای بافت‌های صنعتی بمنظور بهره‌مندی واحدهای صنعتی و تولیدی از معافیت‌ها و مزایای در نظر گرفته شده برای شهرک‌های صنعتی  یک ضرورت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: دریافت گواهی فعالیت و پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در بافت‌های صنعتی و تغییر کاربری آنها بمنظور رونق فعالیت‌های تولیدی در دست پیگیری قرار دارد.

پرنیان یادآوری کرد: میز کار ما در داخل شهرک‌ها و واحدهای صنعتی قرار دارد تا زمانی که مشکلات و مطالبه‌ها صاحبان صنایع پیگیری و رسیدگی شود.

 

نظر شما