تقی‌زاده:

انتظار مردم از مسئولین برطرف کردن موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۹:۵۶
کد خبر: ۸۴۴۹۱۰
انتظار مردم از مسئولین برطرف کردن موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: انتظار مردم از مسئولین برطرف کردن موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است که ضروی است با کنار گذاشتن بوروکراسی زائد اداری رضایتمندی را برای مردم در چارچوب قانون فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که در اردیبهشت ماه امسال با حضور استاندار تهران برگزار شد، جلسه ای در خصوص شهرک صنفی خدماتی خاوران به ریاست محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ری، ستایشی معاون دادگستری استان تهران، رستمی معاون امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران استانداری تهران و شهرداری تهران امروز دوشنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در محل استانداری تهران برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص ناهماهنگی بوجود آمده میان شهرداری تهران و شهرداری قیامدشت گفت: این ناهماهنگی ها باعث نارضایتی مردم و ایجاد مشکل برای اهالی شهرک صنفی خدماتی خاوران می‌شود که این موضوع زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیزایران نیست.

تقی زاده با تاکید بر شعار سال مبنی بر "رونق تولید" عنوان داشت: انتظار مردم از مسئولین برطرف کردن موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است که ضروی است با کنار گذاشتن بوروکراسی زائد اداری رضایتمندی را برای مردم در چارچوب قانون فراهم کنیم.

این مقام مسئول عنوان داشت: مقرر شد برای اجرایی کردن موضوع شهرک صنفی خدماتی خاوران  بر اساس قانون و بررسی های تخصصی طی مدت یک هفته دستورالعملی به کارگروه ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز