با حضور شهردار و مدیران شهرداری قدس:

جلسه کارگروه ارزیابی شهرداری قدس برگزار شد/ خیز شهرداری قدس برای فتح رتبه برتر استان تهران

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۶:۵۴
کد خبر: ۸۴۴۹۷۲
جلسه کارگروه ارزیابی شهرداری قدس برگزار شد/ خیز شهرداری قدس برای فتح رتبه برتر استان تهران
جلسه کارگروه ارزیابی شهرداری قدس به منظور بررسی و رفع نواقصی که در ارزیابی سال گذشته استانداری تهران منجر به کسب رتبه دوم شهر قدس شده بود برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه کارگروه ارزیابی شهرداری قدس به منظور بررسی و رفع نواقص موجود در ارزیابی انجام شده استانداری تهران در سال ۹۷ که منجر به کسب رتبه دوم شهر قدس در استان پس از شهر اندیشه شد، برگزار گردید.

بنا بر این گزارش، در این جلسه که با حضور مهندس مختاری،  مسئولان و مدیران سازمان ها و مناطق شهرداری قدس انجام پذیرفت، شهردار قدس و معاونان وی به تبیین راهکار ها، فعالیت ها و راهبردهای بهبود و دستیابی به حداکثر نتیجه که کسب رتبه برتر استان تهران است است پرداختند.

 مهندس مسعود مختاری، در این جلسه بیان داشت: اگر زمانبندی و میزان مهلتی که برای ارزیابی در سال گذشته مقرر شده بود زودتر مورد توجه قرار می گرفت مطمئناً شهرقدس می توانست رتبه اول استان باشد.

 وی افزود: ما در سال گذشته در شهر قدس در همه بخش ها پیشرفت و رشد داشتیم که این نشان از پیگیری و توان اجرایی مدیرانی است که در بخش‌های مختلف سازمان مشغول به فعالیت هستند.

شهردار قدس تصریح کرد: روال اداری رسیدگی به نواقص می‌بایست به موقع و سر فرصت انجام پذیرد و مدیران موظفند در حوزه مرتبط به خود نواقصی را که در گزارش سال قبل آمده است را ظرف مدت ۱۵ روز رفع نمایند و نتیجه را اعلام نمایند.

 مختاری ادامه داد: هر جایی که لازم است پیگیری جدی صورت گیرد تا کار نیمه نماند و در جلسه ای که در دو هفته آینده برگزار خواهد شد توسط تیمی متشکل است از بازرسی، مالی و حسابداری، امور اداری و مدیران مناطق  تلاش میگردد تا همه موارد خواسته شده مورد تاکید گزارش سال گذشته رسیدگی و مرتفع گردد.

 وی همچنین تأکید کرد: از مدیران می خواهیم آمار و ارقام را به بازرسان دقیقاً اعلام نمایند و با آنها نهایت همکاری را داشته باشید چرا که اگر اطلاعات مورد درخواست آنها به درستی ارائه نگردد ممکن است در ارزیابی آنها تاثیر گذار باشد و معدل کلی شهرداری قدس را تحت تاثیر قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: از فردا تمام فرم ها ارزیابی و همچنین نکاتی که مورد تاکید ارزیابان در سال گذشته قرار گرفته است از طریق معاونت توسعه مدیریت و منابع، به تفکیک بخش ها و سازمان ها برای مدیران ارسال شود و موارد خواسته شده جمع‌بندی گردد و اهتمام کامل به رفع نواقص و نکات مندرج در گزارش سال گذشته از همه بخش ها  انتظار می‌رود.

کامران محمد خانی نیز بر هماهنگی و سرعت رسیدگی به امور با ارائه گزارشات به موقع به معاونت متبوع خود و همچنین همکاری کامل برای رفع نواقص موجود تاکید کرد و به تشریح شیوه های اداری مبنی بر کار تیمی پرداخت.

حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس نیز در این جلسه با تأکید براینکه شاخص‌های مدنظر ارزیابان با شاخص‌های اجرای معمول متفاوت است، گفت: روند رسیدگی ای که کارشناسان و ارزیابان انجام می دهند متفاوت از آن چیزی است که به صورت روال معمول تصور می شود و لازم است که همه ادارات و بخش‌ها کاملاً آماده باشند و خدمات مناسب را به موقع ارائه نمایند .

حجت الاسلام جهانگیری نیز در این جلسه بیان داشت: برخی از مواردی که در گزارش سال گذشته مطرح شده بود مربوط به برخی از تجهیزات و ادوات لازم برای آرامستان بود که امیدواریم آنها تهیه گردند که در پی سخنان وی مهندس مختاری دستور تهیه هر چه سریعتر این ادوات را صادر نمودند.

 همچنین در پایان مصطفی ترکاشوند، مشاور عالی شهردار قدس نیز گفت: ما در رقابتی در سطح استان قرار گرفته ایم که نمی توانیم در سال های دیگر از آن عقب بمانیم ما در سال گذشته رتبه دوم استان را کسب نموده ایم و لازم است که این عملکرد و نتایج تداوم  یابد تا کسب بهترین نتیجه بر اثر بهبود مداوم صورت پذیرد.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته در مقایسه با شهری که زیرساخت‌های آن ابتدا احداث و سپس مردم مستقر شده بودند مقایسه شدیم امسال باید در روند بررسی امور خود را در قالب یک بازرس حرفه ای بدانیم و همه کاستی هایی که ممکن است در سازمان ما موجود باشد را به دقت بررسی نماییم و آنها را رفع کنیم تا انشاالله بتوانیم رتبه اول استان را کسب نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز