رئیس شورای اسلامی شهر قدس تأکید کرد:

آموزش و پرورش نسبت به ساخت و ساز ۵ قطعه زمین اهدایی شورا و شهرداری سریع اقدام کند

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۱:۳۷
کد خبر: ۸۴۵۸۸۷
آموزش و پرورش نسبت به ساخت و ساز ۵ قطعه زمین اهدایی شورا و شهرداری سریع اقدام کند
مهندس نقی علی وند رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به تخصیص 5 قطعه زمین از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری، تسریع در عملیات ساخت و ساز را از آموزش و پرورش شهرستان خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس نقی علی وند در جلسه 158 رسمی شورای اسلامی، با اشاره به بازدید هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش از مدرسه خیرساز شهرک فرزان، اظهار داشت: در این بازدید صحبتهایی در خصوص کمبود سرانه آموزشی در سطح شهر و لزوم ارتقای این سرانه ها صورت گرفت که امید است با همکاری وزارت آموزش و پرورش این کمبودها مرتفع گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس، افزود: وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از اهدا و تخصیص 5 قطعه زمین از سوی شورا اسلامی شهر و شهرداری به اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس، اظهار امیدواری کرد که با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان، با تسریع در عملیات احداث این مدارس به ارتقای سرانه های آموزشی و فرهنگی کمک شایانی می توان کرد.

وی، با بیان اینکه با توجه به نقش حائز اهمیت تعامل سازنده مدیریت شهری با اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی دوره پنجم و شهرداری همواره سعی کرده است با تعامل سازنده با این اداره، زمینه ارتقا و افزایش سرانه های آموزشی و فرهنگی را فراهم نماید، اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه و فضاهای آموزشی از اداره آموزش و پرورش انتظار می رود که هرچه سریعتر نسبت به احداث مدارس در این 5 قطعه زمین از طریق خیرین مدرسه ساز یا اختصاص اعتبارات دولتی اقدام نماید.

نقی علی وند در پایان عنوان کرد: امید است با احداث مدارس جدید، سرانه های آموزشی قدس افزایش چشمگیری یابد و تعداد دانش آموزان در هر کلاس به تعداد استاندارد کشوری در این زمینه نزدیک شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز