فرماندار شهرستان ورامین خبر داد:

زکات ۶ میلیاردی ورامینی ها در سال گذشته

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۰:۰۳
کد خبر: ۸۴۶۷۲۸
زکات ۶ میلیاردی ورامینی ها در سال گذشته
فرماندار ورامین با اشاره به رشد ۳ برابری پرداخت زکات توسط مردم ورامین گفت سال گذشته ۶ میلیارد ریال زکات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: محرومیت زدایی از منبع مالی پرداخت زکات ، مهترین برنامه اقتصادی دین مبین اسلام است که عدالت محوری را در جامعه محقق می کند.

وی افزود: حوزه زکات، یکی از سیاست های اصلی دولت در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که با اجرایی شدن آن، بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی برطرف می شود و در اصل محرومیت زدایی از جامعه، ارتباطی مستقیم با پرداخت زکات دارد.

کاغذلو تأکید کرد : یکی از مهمترین وظایف مسئولان، مبلغین به ویژه شوراهای اسلامی و دهیاران، تبلیغ و اطلاع رسانی در حوزه زکات است که اگر این تبلیغات در محل سیلوها، مراکز جمع آوری گندم، مساجد، حسینیه ها و محل تجمعات مردمی انجام شود می تواند نتایج قابل قبولی را به دست آورد.

وی با اشاره به پرداخت 6 میلیارد ریال زکات از سوی مردم ورامین، افزود: جمع آوری این میزان زکات نسبت به سال قبل آن، از رشد سه برابری برخوردار شده است.

وی تأکید کرد: روستائیان و افرادی که زکات پرداخت می کنند باید از هزینه کرد این مبالغ آگاه شوند لذا لازم است تا فعالیت های که از طریق شورای زکات صورت می گیرد ولو با چاپ بنر اطلاع رسانی شود.

کاغذلو از ائمه جمعه و جماعات و مبلغین دینی خواست تا از فرصت ماه مبارک رمضان و حضور مردم به منظور تشویق مردم به پرداخت زکات استفاده کنند.

 

photo_2019-05-15_13-39-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز