با حضور ۱۵۰مادر و کودک پیش دبستانی ؛

جشنواره آب و الفبا در جنوب تهران آغاز شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۲:۱۱
کد خبر: ۸۴۶۷۲۹
جشنواره  آب و الفبا  در جنوب تهران آغاز شد
جشنواره آب و الفبا به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تا پایان سال تحصیلی جاری در سطح منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر روابط عمومی آبفای منطقه۶- شهرری با اعلام این خبر گفت: جشنواره آب و الفبا از صبح امروز با برگزاری جشن آب در سرای محله اقدسیه شهرری، با حضور 150 مادر و کودک پیش دبستانی، آغاز به کار کرد و تا آخرین روزهای سال تحصیلی در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.

 سید مرتضی میرآبادی افزود: مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی همه ساله همزمان با روزهایی پایانی سال تحصیلی جشن های ویژه ای برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی برگزار می کنند؛ از همین رو سعی و تلاش خود را به کار گرفتیم تا با بهره گیری از این ظرفیت و موقعیت مناسب، پیام صرفه جویی و مصرف بهینه آب را به گوش آنها برسانیم و فرهنگ مصرف بهینه آب را در ذهن و جان آنها نهادینه کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جشنواره آب و الفبا خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره توسط کارشناس روابط عمومی، اجرای نمایش شاد راهکارهای صرفه جویی و مصرف بهینه آب، اجرای مسابقه و اهدای جایزه به شرکت کنندگان و توزیع اقلام و هدایای تبلیغی و آموزشی از جمله فعالیت هایی است که در این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام شد.

در این مراسم با اهدای کلاه و تن پوش ویژه ی حامیان آب،  پنج دانش آموز به عنوان حامی فعال آب انتخاب و معرفی شدند تا حامی آبفای منطقه6- شهرری در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب باشند.

 

نظر شما