شهردار قرچک:

دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰:۳۱
کد خبر: ۸۴۶۸۵۳
دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک برگزار می‌شود
شهردار قرچک از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک در 8 رشته ورزشی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ، محسن خرمی شریف در جلسه هماهنگی برگزاری این المپیاد ورزشی، اظهار داشت: سال گذشته این المپیاد برای اولین بار به صورت گسترده و باشکوه با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر در سطح شهر قرچک انجام شد و با ارزیابی‌هایی که انجام شد، رضایت مردم از این المپیاد بسیار خوب بوده است.

 

وی افزود: بر آن شدیم که امسال نیز دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج‌فارس، را پایه‌ریزی و برگزار کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال خانواده‌ها به خصوص بانوان برای برگزاری این المپیاد بیشتر باشد.

 

این مسؤول بابیان اینکه ورزش باعث حفظ سلامت جسمی و روحی و ایجاد نشاط و شادابی در افراد می‌شود، افزود: این المپیاد ورزشی در جهت پر کردن اوقات فراغت و فراهم کردن زمینه تفریحات سالم و مهیج برای خانواده‌های قرچکی است.

 

خرمی شریف بابیان اینکه این مسابقات در راستای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و ستاد برگزاری اوقات فراغت شهرستان قرچک صورت می‌گیرد، بیان داشت: این المپیاد به صورت رایگان در 8 رشته ورزشی که شامل رشته‌های فوتسال نوجوانان، داژبال، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی به صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی از اول خرداد تا ۳۱ خرداد 98 در شهرداری مرکز و  مناطق و سرای محله‌های آزادگان، ولی‌عصر(عج) و 15 خرداد ثبت‌نام می‌نماید.

 

شهردار قرچک گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته در این المپیاد بزرگ ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی افزود: شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴- ۳۶۱۵۱۵۸۱ داخلی 128 واحد امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز