شهردار قدس:

تعریض معابر، رکن اساسی بازآفرینی شهری قدس/ تسهیل تردد با اجرای بیش از ۷۳۰۰ متر تعریض در سال ۹۷

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۴:۴۶
کد خبر: ۸۴۷۸۶۵
تعریض معابر، رکن اساسی بازآفرینی شهری قدس/ تسهیل تردد با اجرای بیش از ۷۳۰۰ متر تعریض در سال ۹۷
مختاری، شهردار قدس با اشاره به اینکه تعریض خیابان‌ها و معابر شهر جزو نیازهای اساسی شهرقدس برای ظرفیت آینده شهر است به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسعود مختاری، شهردار قدس با اشاره به لزوم تعریض معابر شهری اظهار داشت: در ادامه آزادسازی معابر شهری برای تسهیل عبور و مرور، توافقات ملک ورودی خیابان چمن، ۲ ملک خیابان جمهوری و ۱۷۰ سانتی متر از املاک میدان آزادی صورت گرفت و عملیات آزادسازی انجام شد که در سال ۱۳۹۷، ۷۳۰۰ متر تعریض و آزادسازی معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صورت پذیرفت.

وی افزود: در سال ۹۸ نیز روند آزادسازی و تعریض معابر شهرقدس با همت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و طبق توافقات صورت گرفته املاکی در خیابان‌های هجرت، طالقانی و محله سرخحصار آزادسازی خواهند شد.

شهردار قدس بیان کرد: شهرقدس به دلیل دارابودن معابر کوچک و کم‌عرض از ظرفیت و گنجایش محدودی برای عبور و مرور وسایل نقلیه برخوردار است و علاوه بر حجم خروجی ترافیک، یک حجمی نیز وارد می‌شود که این معابر پاسخگوی حجم وسایل نقلیه نیست.

مختاری گفت: بلوار ۴۵ متری انقلاب به دلیل تمرکز ادارات مهم و خدمت‌رسان، تقاضای بالایی برای سفرهای درون شهری را دارد و به همین دلیل نیز در بعضی ساعات روز از حجم ترافیک بالایی برخوردار است و به دنباله این موضوع مطالعات مهندسی ترافیک در این بلوار انجام شد.

شهردار قدس در پایان بیان داشت: در سطح شهر ۹ چهارراه وجود دارد که دارای چراغ راهنمایی و رانندگی است و به دلیل کمبود نیرو امکان کنترل صد درصدی آن وجود ندارد و برای حل این مشکل، طراحی دوربین‌های هوشمند کنترل در معابر و تقاطع‌ها پیش بینی شد که مطالعات آن انجام شد و شورای شهر نیز طرح آن را مصوب کرد و  عملیات اجرایی آن بعد از برگزاری مناقصه پروژه، آغاز و در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز