بازدید بخشدار قلعه نو از مجموعه ورزشی روستای گل تپه کبیر

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵:۳۰
کد خبر: ۸۴۷۸۸۹
بازدید بخشدار قلعه نو از مجموعه ورزشی روستای گل تپه کبیر
علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با حضور در محل مجموعه ورزشی و زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای گل تپه کبیر، از نزدیک با فعالیت های در حال اجرا در این مجموعه آشنا و با ورزشکاران نونهال و مربیان تیم اتحاد کبیر و دهیاری گل تپه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ در این بازدید که با حضور حمزه کچوئی دهیار، امیر ناصری عضو شورای اسلامی روستا و چندتن از مربیان و ورزشکاران روستای گل تپه انجام شد، بخشدار قلعه نو ضمن بازدید از امکانات موجود به بررسی مشکلات و نیازهای این مجموعه پرداخت.

در حاشیه این دیدار صمیمانه صادقی با بیان این مطلب که ورزش فعالیتی انسان ساز می باشد افزود:  با امکانات بسیار خوبی که به همت مجموعه دهیاری و شورای اسلامی روستا گل تپه فراهم گردیده است، نوجوانان و جوانان روستا و نیز نونهالان  می توانند در محل زندگی خود به فعالیت و تمرین در رشته ورزشی محبوب خود بپردازند و دیگر نیازی نیست که برای شرکت در مدارس و آکادمی های فوتبال به شهرهای اطراف سفر کرده و هزینه های سنگینی را متحمل شوند.

صادقی ادامه داد: از آنجایی که اکثر قهرمانان رشته های ورزشی در المپیک و مسابقات جهانی از جوانان و نوجوانان ساکن در سطح شهرستان ری و به اصطلاح محلات پایین شهر می باشند، امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی نونهالان و نوجوانان در رشته فوتبال و در سطح شهرستان و استان و حتی کشوری باشیم.

در ادامه این دیدار، حمزه کچوئی دهیار روستای گل تپه کبیر به تشریح اقدامات صورت یافته در زمینه آماده سازی و تجهیز مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای گل تپه پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز