به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد ؛

همایش روز ملی پرثوآ با حضور قهرمانان کشوری

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۱:۳۹
کد خبر: ۸۴۸۰۵۳
همایش روز ملی پرثوآ با حضور قهرمانان کشوری
همایش روز ملی پرثوآ با حضور محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران در سالن پیام برگزار و از قهرمانان این رشته تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در ابتدای این همایش مریم محمدیان دبیر هیات ضمن تبریک روز ملی پرثوآ گفت: نگرش هیات ورزشهای همگانی استان تهران و بخصوص شجاع پوریان رییس این هیات برآن است تا رشته هایی همچون پرثوآ که نماد ایران و ایرانی بودن است در بین اقشار جامعه و همچنین سطح ملی پیشرفت و ارتقا یابد. لذا براین اساس برخود واجب دانستیم در چنین روزی با برگزاری این همایش از شما قهرمانان و مربیان این رشته دعوت به عمل آورده و از قهرمانان و مربیان تجلیل نماییم.

در ادامه مراسم بانوان و آقایان پرثوآ کار به انجام حرکات نمایشی این رشته پرداختند. همچنین شاهنامه خوانی نیز به مناسبت گرامیداشت روز فردوسی توسط گروه شاهنامه خوانی برگزار شد.

در انتهای همایش دکتر شکری رییس انجمن پرثوآ در خصوص این رشته و اهداف و نمادهای آن به سخنرانی پرداخت و با اهدای لوح  از قهرمانان ،ورزشکاران و مربیان این رشته تجلیل شد.

در این همایش علاوه بر مریم محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران  و نادر شکری رییس انجمن پرثوآ فدراسیون ورزشهای همگانی،هادی عاقلی رییس کمیته پرثوآ استان تهران و علیرضا رضایی قهرمان کشتی نیز حضور داشتند.

 

نظر شما