شناسایی ۲ واحد تولیدی آلاینده در قلعه میر بهارستان

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷:۱۹
کد خبر: ۸۴۸۷۷۰
شناسایی ۲ واحد تولیدی آلاینده در قلعه میر بهارستان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی واقع در شهرک قلعه میر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شیدا اکار با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای این اداره در راستای وظایف سازمانی و در ادامه گشت و پایش های مستمر خویش، اقدام به بررسی وضعیت زیست محیطی واحدهای مستقر در شهرک قلعه میر نمودند که مشاهده دود ناشی از یک مورد پسماندسوزی منجر به شناسایی یک واحد تولید درب چوبی و ابلاغ اخطاریه به دلیل عدم مدیریت پسماند و تخلف از قوانین زیست محیطی به این واحد شد.

وی با اشاره به شناسایی یک واحد بلورسازی در ادامه گشت صورت گرفته، افزود: این واحد شناسایی شده بدون بکارگیری سیستم های کنترلی و عدم مدیریت پسماند، اقدام به فعالیت در شهرک قلعه میر نموده لذا باتوجه به محرز بودن آلودگی، برای این واحد اخطاریه زیست محیطی به منظور رعایت شروط زیست محیطی صادر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی ملزم به رعایت استانداردها و قوانین محیط زیست بوده و هرگونه تخلف از قوانین منجر به دریافت اخطاریه از سوی این اداره شده که عدم توجه به اخطاریه های ابلاغی، پیگیری های قضایی را به دنبال خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز