محسنی‌بندپی:

صیانت از آرای مردم یک اصل اساسی در سیاست‌های ستاد انتخابات استان تهران است

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹:۰۲
کد خبر: ۸۴۹۲۲۰
صیانت از آرای مردم یک اصل اساسی در سیاست‌های ستاد انتخابات استان تهران است
استاندار تهران گفت: مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات قدرت چانه‌زنی مسئولین کشور در مطالبه گری منافع ملی در عرصه های مختلف را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس و میان دوره خبرگان رهبری  با حضور محسنی بندپی استاندارتهران، حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان، گودرزی رئیس ستاد امنیت انتخابات استان، فرمانداران شهرستان های استان تهران و سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد. 

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری پرشکوه و پرشور انتخابات در اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه بزرگ‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی در سال ۹۸ است و باید برای برگزاری باشکوه انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری نیز آماده باشیم.
 
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در پروسه انتخابات به عنوان سرمایه های اجتماعی نظام از اهم مناسبات کشور بوده و هر زمان توانستیم اطمینان و اعتماد مردم را بالا ببریم میزان مشارکت نیز به همین نسبت بالا رفته است. مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات قدرت چانه‌زنی مسئولین کشور در مطالبه گری منافع ملی در عرصه های مختلف را تقویت خواهد کرد.
 
مقام عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: به عنوان مجری برگزاری انتخابات باید فضا را برای رقابت همه کسانی که در چارچوب قانون اساسی قصد قرار گرفتن در معرض رای ملت را دارند فراهم کنیم. 
 
محسنی بندپی تاکید داشت: ستاد امنیت انتخابات در استان تهران نیز به صورت مجزا تشکیل شده و با هم افزایی و همکاری مناسب در کنار ستاد انتخابات استان برنامه های انتخاباتی کشور با استان تهران را به پیش خواهد برد.
 
وی خاطر نشان کرد باید پیش بینی لازم را داشته باشیم تا با افزایش صندوقها و شعب اخذ رای بستر لازم برای سهولت شرکت مردم در انتخابات فراهم شود.
 
استاندار تهران تاکید داشت: یکی از ملزومات برگزاری باشکوه انتخابات فراهم بودن زیرساخت‌های مختلف آن است
 
مقام عالی دولت در استان تهران خاطرنشان کرد:  باید به عنوان کارگزاران حاکمیت در امر اجرای انتخابات بی طرفی و عدم جانبداری خود را از اشخاص و جریان ها در عمل مراعات کرده و نسبت به اطمینان بخشی در این خصوص اهتمام داشته باشیم. صیانت از آرای مردم یک مسئله اساسی در رئوس سیاست های استان تهران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز