همزمان با میلاد امام حسن علیه السلام؛

دومین نمایشگاه قرآن باقرشهر با حضور مدیران و مسئولان بخشی و شهری افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۴۹۲۶۰
دومین نمایشگاه قرآن باقرشهر با حضور مدیران و مسئولان بخشی و شهری افتتاح شد
دومین نمایشگاه قرآن باقرشهر با حضور مدیران و مسئولان بخشی و شهری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر هدف از برگزاری این نمایشگاه را اعتلای آموزه های دینی و تلفیق اخلاق اسلامی با آداب شهروندی دانست و گفت :قرآن کتاب جامع و کافی برای همه بشریت است و ما باید برای بهره‌مندی از آن ، خود را مجهز به دانش دین و اخلاق اسلامی کنیم . در این کتاب برای همه زوایای زندگی، نکات کلیدی ذکر شده است که با رعایت آنها می‌توانیم مدینه فاضله داشته باشیم.

او ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ما و همه شهروندان است تا بیش از پیش از این داشته دینی خود استفاده کنیم .

حضرت آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، اخلاق را جوهره ارزشمند هر انسانی دانست که با استفاده درست از آن می تواند شهروند نمونه و خانواده نمونه را عنوان خود کند.

 صفوی رئیس اداره ارشاد شهرستان ری نیز در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه قرآن باقرشهر اقدامات شهرداری باقرشهر را در رشد اخلاق شهروندی قابل تقدیر دانست و جایگاه های اداری را امانت های الهی دانست که باید از آنها بهترین و بیشترین استفاده را برای مردم کرد که ولی نعمتان ما هستند.

آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه روح الله رحمت الله علیه که از همیاران برگزاری این نمایشگاه نیز بود قرآن را تبلور همه توصیه های خداوند برای انسان دانست که در صورت به کارگیری آن از سوی مردم، شاهد رشد آرمان‌های دینی و اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی افراد خواهیم بود .

حسین گراوند نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر برگزاری برنامه های مردمی را در بالا رفتن سطح مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بسیار موثر دانست و گفت: دیدگاه شهروندان در مدیریت شهری باعث رشد نگاه بومی در کنار نگاه تخصصی برنامه‌ریزان است که قطعا رضایت همه شهروندان را در پی خواهد داشت و این مهم وقتی اتفاق می افتد که شهروندان در کنار مسئولان و خادمان خود باشند .

حسین ابراهیمی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان و عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز فرهنگ را شالوده اصلی و استخوان‌بندی سالم هر شهری دانست که باید با اصول دینی همراه باشد تا رشد آن رشدی باشد که شهر را به شهر ایده آل نزدیک کند.

 در این نمایشگاه که به همت واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار شد ۳۰ غرفه با محصولات قرآنی و صنایع مربوط به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد .این نمایشگاه از پانزدهم ماه مبارک رمضان تا آخرین روز از این ماه از ساعت ۱۸ در مجموعه عطر سیب شهرداری میزبان شهروندان خواهد بود.

 

نظر شما