باحضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری:

جلسه بررسی مشکلات خانه بهداشت روستاهای بخش مرکزی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۷:۲۴
کد خبر: ۸۴۹۲۶۵
جلسه بررسی مشکلات خانه بهداشت روستاهای بخش مرکزی برگزار شد
باحضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری جلسه بررسی مشکلات خانه بهداشت روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛  جلسه بررسی مشکلات خانه بهداشت روستاهای اسلام آباد جاده نظامی، کمیته و تقی آباد از توابع بخش مرکزی ری با حضور فاطمه فکوریان بخشدار، دکترتاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دهیاران مربوطه در بخشداری مرکزی ری تشکیل شد.

در ابتدای جلسه بخشدار مرکزی ری به بیان مشکلات موجود در جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت و شاخص های بهداشتی روستاهای تابعه پرداخت و اظهار داشت: بخشداری مرکزی ری به همراه دهیاران آماده هرگونه تعامل و همکاری با خیرین و شبکه بهداشت شهرستان ری می باشد تا هر چه سریعتر مشکلات خدمات درمانی و بهداشتی این روستاها برطرف شود. وی در خصوص احداث شبکه بهداشت در روستای کمیته گفت: برای این منظور زمین مناسب با مساحت بیش از 300 مترمربع وجود دارد که در مرحله پایانی و کارشناسی به سر می برد تا در اولین فرصت ممکن اقدامات عملی آن با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری صورت پذیرد.

فکوریان در خصوص خانه بهداشت روستای تقی آباد اظهار داشت: خانه بهداشت کنونی این روستا از فضای مطلوب و مناسبی برخوردار نیست و منتظر تکمیل و ابلاغ طرح هادی این روستا هستیم تا اقدام لازم جهت تعیین زمینی مناسب و احداث آن انجام شود.

وی در خصوص خانه بهداشت اسلام آباد نظامی عنوان کرد: باتوجه به بافت پرجمعیت این شهرک در نظر داریم به لطف الهی و تلاش دهیاری و شبکه بهداشت شهرری یک ساختمان دوطبقه شامل درمانگاه شبانه روزی همراه با اورژانس و داروخانه بنا کنیم که امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه مهم احداث شود.

در ادامه دکترتاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: این مجموعه آمادگی دارد تا نقشه ساختمان را تهیه نموده و با یک تفاهم نامه فی مابین بخشداری و خانه بهداشت با اعتبارات لازم که درنظر گرفته شده است مشکلات خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان روستاها را برطرف نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز