پروژه های ورزشی شهرستان پیشوا بازدید شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۰:۴۲
کد خبر: ۸۴۹۵۹۹
پروژه های ورزشی شهرستان پیشوا بازدید شد
با حضور برخی از مسئولان پیشوا ، پروژه های ورزشی در دست اقدام اداره ورزش وجوانان بازدید میدانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ در بازدید یکروزه که با حضور جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار,علی اکبر مهدیزاده رییس شورای شهر,جنیدی عضو شورا ومشاور اداره ورزش ,باهو مسول هماهنگی امور بخشداری وطاهری سکاندار ورزش همراه بود ، استادیوم 5هزار نفری, زورخانه و سالن سردار جنگل مورد نظارت دقیق مسئولان قرار گرفته واز نزدیک روند اجرایی ومشکلات این طرح ها را مشاهده کردند و دستورات لازم جهت همکاری ارگانهای مربوطه صادر شد.

سیروس جعفری معاون فرماندار در بازدید از پروژه های ورزشی بر تسریع در روند اجرایی پروژه ها تاکید کرد و گفت: نظارت دقیق و مستمر و همچنین تعامل بین دستگاهی باید زمینه تکمیل طرح های نیمه تمام که حق واقعی مردم است را فراهم سازد .

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در این بازدید ها اظهار کرد : اولویت هر اداره باید جذب اعتبارات وتکمیل طرح های نیمه تمام برای رفاه حال مردم باشد که از سال گذشته تا کنون اداره ورزش اقدامات خوبی انجام داده وبا تمام توان در کنار ایشان هستیم.

در پایان این بازدید یکروزه ، مسئولان با تفاق جعی از اعضای شورای روابط عمومی و دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری پیشوا با حضور در گلزار شهداء گمنام ضمن گلاب شویی و گل افشانی و نثار فاتحه به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

 

image_2019_5_22-19_3_56_286_JOA

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز