لیلا واثقی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قدس :

تجربه کاری و تحصیلات من مرتبط با اقتصاد است

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۵۱۷۹۱
تجربه کاری و تحصیلات من مرتبط با اقتصاد است
لیلا واثقی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قدس گفت : تجربه کاری و تحصیلات من مرتبط با اقتصاد است و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تحول در این حوزه در شهرستان قدس عملیاتی خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قدس گفت : در سیره حکومتی امام علی پاسداری از حقوق مردم اصلی اساسی برای حکمران خوب محسوب می شود و نصب العین فعالیت های خود در فرمانداری قدس قرار خواهم داد.

وی افزود : امیدوارم با توجه به تنوع قومیتی و سلایق مختلف سیاسی و همچنین ارتقای شاخص اقتصادی که مدنظر استاندار تهران است.

وی تصریح کرد: تجربه کاری و تحصیلات من مرتبط با اقتصاد است و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تحول در این حوزه در شهرستان قدس عملیاتی خواهم کرد.

photo_2019-05-28_17-33-34

همچنین محمودی شاه نشین نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد گفت : در انتخاب فرماندار کاره ای نبودم و این در حیطه اختیارات استاندار است.

وی در ادامه گفت : به محض اطلاع از تغییر آقای ناصربخت به استانداری مراجعه کردم وی دفاع کردم اما هم خود آقای ناصربخت میلی به ادامه همکاری نداشت هم تغییر فرماندار در حیطه اختیارات استاندار است.

وی افزود : خوشحالم که یک خانم بعنوان فرماندار برای قدس انتخاب شده و با تمام توان از ایشان حمایت می کنم از سرپرست جدید فرمانداری قدس درخواست می کنم برای تحقق شعار رونق تولید تلاش کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز