سیاست دولت در روستاها به سمت برنامه محوری است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۵۱۹۷۲
سیاست دولت در روستاها به سمت برنامه محوری است
فرماندار فیروزکوه گفت:در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور، تلاش های خوبی در سالهای اخیر انجام شده و اعتبار قابل توجه ای به روستا اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهدی یوسفی جمارانی در نشست با اهالی روستاهای لزور، اهنز و شاد مهن گفت: وحدت رمز موفقیت در شرایط کنونی کشور است.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: وحدت در عمل تحقق می‌یابد و باید با اجتناب از فضای اتهام زنی در جهت رفع مشکلات و موفقیت نظام گام برداریم.

وی افزود: همانطور که در ۴۰سال گذشته با همدلی و وحدت مردم و مسئولین درسایه رهبری مشکلاتی را پشت سر گذاشتیم و بدون تردید شرایط حساس امروز نیز با سربلندی سپری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور، تلاش های خوبی در سالهای اخیر انجام شده و اعتبار قابل توجه ای به روستا اختصاص یافته است.

جمارانی گفت:اقدامات خوبی توسط دولت تدبیر و امید در روستاها صورت گرفته و انتظار می رود در راستای ایجاد امید در جامعه علاوه بر بازگو کردن مشکلات اقدامات مثبت نیز اطلاع رسانی شود.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به حضور مستمر مسئولین در روستاهای شهرستان فیروزکوه گفت:در یکسال اخیر مسیولین دولت بصورت مستمر با حضور در روستاها به بررسی مسایل و مشکلات روستاییان پرداختند که طبق ارزیابی های انجام شده یکی از مهمترین مشکلات در حوزه روستایی عدم ارائه برنامه جامع بود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت در روستاها به سمت برنامه محوری است گفت: مدیریت منابع مالی روستاها بمنظور تحقق سند توسعه مستلزم تهیه لایحه توسط شوراها و دهیاران برای سال جدید مالی بود که با پیگیری های انجام شده این مهم در سال ۹۸ عملیاتی شد.

وی از اختصاص بیش از ۴۰میلیارد ریال به یک روستا خبر داد و گفت:اختصاص بیش از ۴۰میلیارد ریال در سه سال اخیر به روستای لزور اختصاص یافته است که نشان از توجه دولت به روستاهاست.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه شوراها باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند،خاطر نشان کرد:این حق قانونی مردم است که نسبت به عملکرد و دست آورد های منتخبین خود در روستا مطلع شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز