استاندار تهران :

تولید کنندگان سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۶:۴۱:۴۶
کد خبر: ۸۵۲۶۶۰
تولید کنندگان سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند
استاندار تهران گفت: تولید کنندگان، سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند که در خط مقدم مقابله با تحریم های غرب ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی روز گذشته در نشست مشترک مسئولان و صاحبان صنایع ورامین با وزیر صنعت، معدن و تجارت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب سال 1398 را به عنوان رونق تولید نامگذاری کرده اند و این مهم را باید به فال نیک گرفت چرا که توجه به این مهم به اوج گرفتن رشد اقتصادی کشور منجر می شود.

وی افزود: تولید کنندگان، سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند که در خط مقدم مقابله با تحریم های غرب ایستاده اند، کسانی که با تمام وجود به فعالیت های تولیدی و اشتغالزا مشغولند و چرخ های اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند.

استاندار تهران افزود: امروز کشور در شرایط تحریمی شدید و جنگ اقتصادی با دشمنان قسم خورده نظام قرار دارد و برای پیروزی در این نبرد به تلاش همه ارکان نظام نیاز است.

وی تصریح کرد: کمبود نقدینگی تولید کننده را با مشکل جدی مواجه کرده و صاحبان صنایع برای ادامه فعالیت به سرمایه در گردش نیاز دارد که رفع این مشکل به همراهی مجلس با دولت برای حمایت از تولید کنندگان نیاز دارد.

محسنی بندپی افزود: تولید کننده، عاشق تولیدش است بنابراین تمامی مسئلان وظیفه دارند تا با نگاه حمایتی، به یاری این افراد بشتابند.

وی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تهران گفت: برگزاری مستمر این جلسات یقینا به خروجی مناسبی در حمایت از تولید کنندگان، حفظ اشتغال موجود و توسعه فرصت های شغلی جدید منجر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز