معاون مدیر کل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران:

مدیریت گودال چال محدوده رودخانه کن به فرمانداری تهران واگذار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۵۳۸۱۷
مدیریت گودال چال محدوده رودخانه کن به فرمانداری تهران واگذار شد
الیاس زاده با اشاره به ایجاد گودال بر اثر فعالیت‌های معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ استان تهران گفت: رودخانه کن از سمت شمال شرقی از این گودال عبور میکند که ضروری است قبل از ایجاد بحران در این منطقه به صورت علمی وتخصصی تصمیم گیری انجام شود.
 

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ به دستور استاندار تهران در  جلسه شورای معادن مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹؛جلسه بررسی وضعیت بحرانی گودال های حاشیه رودخانه کن  باموضوع  رسیدگی به معادن گودال چال ها در منطقه ۱۸ با حضور مدیران ستادی استان تهران و برخی از معدن داران استان تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.

 

 

معاون مدیر کل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران با اشاره به ایجاد گودال بر اثر فعالیت‌های معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ استان تهران گفت: رودخانه کن از سمت شمال شرقی از این گودال عبور میکند که ضروری است قبل از ایجاد بحران در این منطقه به صورت علمی وتخصصی  تصمیم گیری انجام شود.

 

 این مقام مسئول در خصوص مدیریت این گودال چال در منطقه ۱۸ گفت: مدیریت گودال چال محدوده رودخانه کن  که با یک دیواره چهار متری از این رودخانه  جدا می‌شود به فرمانداری تهران واگذار شد.

 

الیاس زاده با تاکید بر اینکه مسئله اصلی ایمن سازی و پایدار سازی این محدوده است عنوان داشت :مقرر شد شرکت هایی که در این منطقه معدن در اختیار دارند بتوانند تا پایان خرداد ماه سال ۹۸ طرح ایمن سازی را به شهرداری منطقه ۱۸ تحویل دهند تا پس از بررسی به صورت علمی و تخصصی اقدامات ایمن سازی صورت پذیرد.

 

معاون مدیر کل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران در ادامه گفت: مساحت کل محدوده گودال چال ۴۰۰ هکتار  با عمقی بیش از ۸۰ متر می‌باشد که در این جلسه به بررسی ۹۰ هکتار آن برای ایمن سازی پرداخته شد و مقرر شد برای مابقی این گودال چال در اسرع وقت به صورت کلی تصمیم‌گیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز