با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) ؛

نشست خبری سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۲:۵۷
کد خبر: ۸۵۳۹۰۴
نشست خبری سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد
نشست خبری سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور سرهنگ حیدری نیا جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) و اصحاب رسانه در محل فرماندهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سرهنگ حیدری نیا در این مراسم گفت: خرداد ماه هر سال یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب و پیرفرزانه حضرت امام خمینی (ره) می باشد و هنوز حتی با گذشت 30 سال از رحلت جانسوز ایشان جای خالی امام هما و خوبی ها در بین امت عزیز ایران احساس می شود و مقام معظم رهبری در این سالها با درایت تمام توانسته است نقشه های شوم دشمنان را به خاک بمالد.

 او افزود: هر ساله عاشقان امام عزیز در بارگاه ملکوتی ایشان جمع می شوند و با امامین انقلاب تجدید میثاق می کنند و امسال سومین سالیست که مراسم سالگرد ارتحال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است و این تقارن ملاحضات و محدودیتهایی برای زائرین بوجود آورده است .

سرهنگ حیدری نیا با اشاره به اینکه امسال از 8  استان مجاور در حرم پذیرای زوار هستیم ادامه داد: تعداد زوار پیش بینی شده از استانها به صدهزار نفر می رسد و تمامی کمیته های اعم از بهداشت، ترابری، بازرسی، فرهنگی و ... بر حسب وظایفشان آماده پذیرایی هر چه با شکوهتر میهمانان حرم هستند و برنامه های منظمی به همکاری تمامی ارگانها دولتی صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) از ترتیب پکهای افطاری برای زائرین خبرداد و گفت: برنامه از ساعت 17:30 آغاز و تا بعد از افطار ادامه دارد و زائرین با مراجعه به اتوبوس های خود در پارکینگهای مورد نظر می توانند پک افطاری خود را دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه اشاعه سیرت و زندگی امام راحل یکی از برنامه های مدنظر است گفت: برنامه های فرهنگی زیادی در راستای آشنایی زوار با زندگی امام راحل در نظر گرفته شده است  و برنامه های بصیرتی، نمایش فیلم و پخش بروشور در اختیار زوار قرار می گیرد  و همچنین اجرای مسابقه یک دقیقه موبایل از شور و حرارت مردم خواهیم داشت و از میان اثار فرستنده به بهترین اثر جوایزی اهدا می گردد و همچنین در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم انقلای پیام و متنهایی در اختیار زوار قرار میگیرد.

سرهنگ حیدری نیا در پیان گفت: حضور بسیجیان در اطرف حرم در جهت بالا بردن امنیت و برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم از جانب سپاه سازمان دهی شده است و انشالله بتوانیم به عنوان متولی اصلی برنامه را به پایان برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز