عباس پاشا:

مدیران دستگاه ها برای مدیریت مصرف برق در تابستان اقدام کنند

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۱:۵۲
کد خبر: ۸۵۴۰۷۸
مدیران دستگاه ها برای مدیریت مصرف برق در تابستان اقدام کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق مدیران دستگاه‌ها باید در زمینه مدیریت مصرف اقدامات عملیاتی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا عباس پاشا  در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار تهران و معاونان استانداری و مدیران استان و عضو شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی براساس نیازهای مردم تشکیل شده که وظیفه اصلی آن‌ها خدمت‌رسانی است اظهار داشت: در سال رونق تولید با توجه به فشارها و تحریم‌های غربی بازار عوامل تولید با محوریت شاخص نیروی انسانی باید جدی گرفته شود.

 

وی افزود: به دنبال راهکار قانونی با استفاده از ماده ۲۷ الحاق قانون تنظیم‌بخشی مقررات مالی جهت برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش در استان هستیم تا از ظرفیت دستگاه‌های اداری که اجازه دارند مازاد تملک دارایی سرمایه‌ای را به بخش خصوصی واگذار کنند، پیگیری شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق مدیران دستگاه‌ها باید در زمینه مدیریت مصرف اقدامات عملیاتی انجام دهند، همچنین وضعیت بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به دستگاه‌های خدمت‌رسان آب، برق و گاز را پیگیری کرده و قرار شد این مشکل برطرف شود.

 

عباس پاشا در ادامه به ضرورت ایجاد دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها برای ارتباطات بین‌بخشی نیازمند بهره‌گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: استقرار میز خدمت فیزیکی و تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید صورت گیرد به علاوه جذب نیروی انسانی جدید در استان تهران نیز به چالش تبدیل شده است و نیروهای قراردادی برای انگیزه بیشترنیازمند تبدیل وضعیت هستند که امید است در این زمینه تحولات مثبتی رخ دهد.

 

نظر شما