فرماندار قرچک:

۶۲ دستگاه اتوبوس از قرچک به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۷:۴۹
کد خبر: ۸۵۴۰۸۱
۶۲ دستگاه اتوبوس از قرچک به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شود
فرماندار و رئیس ستاد ارتحال شهرستان قرچک از اعزام ۶۲ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در جمع خبرنگاران گفت: ۶۲ دستگاه اتوبوس از قرچک به حرم مطهر اعزام می‌شود که ۵۰ دستگاه به شهر قرچک، ۱۰ دستگاه به روستاها و ۲ دستگاه نیز به حوزه دانش‌آموزی اختصاص‌یافته است.

وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با محوریت مردم، نمایشی از اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی در پایبندی به اصولی است که به خاطر آن انقلاب اسلامی شکل گرفت.

این مقام مسئول گفت: اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) منحصر به یک ملت و یک زمان خاص نبود بلکه فراتر از مرزها، مذهب و حتی دین اسلام بود.

خطیبی ادامه داد: امام (ره) ویژگی های منحصربفرد زیادی داشت و باعث شد مهر ایشان در قلوب مردم جهان جا باز کند و از جایگاه خاصی برخوردار شود.

وی اذعان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ نفر از مردم شهرستان قرچک در روز ۱۴ خرداد به مراسم سالگرد امام راحل در مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

فرماندار قرچک با اشاره به قرار گرفتن محل شهادت کفن پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در شهرستان قرچک گفت: قرچک مشهد شهدای ۱۵ خرداد است و همه ساله مردم و مسئولان به یاد رشادت و از خودگذشتگی آنان، پل باقرآباد را در مراسمی با شکوه گل باران می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ هستیم که با دستان خالی و در حمایت از مرجعیت شیعه، جان خود را تقدیم اسلام کردند لذا لازم است تا مراسم گرامیداشت شهدای این قیام با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز