دیدار رییس اداره ورزش و جوانان با معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۸۵۴۳۷۸
دیدار رییس  اداره ورزش و جوانان با معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس
رییس و معاونین اداره ورزش و جوانان با حسن بابایی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ احمد سیفی رییس ورزش و جوانان به همراه درخشان دارا و مجید کشاورز معاونین این اداره با حسن بابایی  معانت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس دیدار  و گفتگو کردند.

سیفی ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای مهندس بابایی و قدردانی از همکاریهای معاونین سیاسی انتظامی سابق فرمانداری آقایان بنیادی و برنجی که مساعدتهای بی شماری را در حوزه ورزش و جوانان داشتند، گزارش مختصری از وضعیت موجود،تعداد هیاتهای ورزشی،جایگاه حوزه جوانان،سرانه فضاهای ورزشی و برنامه های پیش رو ارایه  کرد و با اظهار امیدواری گفت: مدیریت جدید فرمانداری پیشگام تر از گذشته در امر خدمت رسانی با مردم ورزش و جوانان را یاری  کند.

در ادامه حسن بابایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرارسیدن پانزدهم خردادماه و سالگردرحلت امام خمینی(ع) اظهارداشت: به اعتقاد بنده ورزش و جوانان یک دستگاه فرهنگی است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بر لزوم توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی و فضاهای ورزشی به خصوص در فازهای جدید شهرپردیس تاکید کرد و گفت: توجه به سلامت و اوقات فراغت مردم و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهم‌ترین اولویت ها می باشد.

بابایی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در فازهای جدید و مناطق محرومتر از منظر امکانات باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد و شهروندان این محلات نیز بتوانند از امکانات تفریحی و آموزشی مناسب بهره‌مند شوند.

وی افزود :این مهم همت کلیه مسولین شهرستان به ویژه شرکت عمران پردیس را می طلبد که در کنار ساخت و سازها موضوع احداث فضاهای ورزشی و فرهنگی را در دستور کار قراردهد و خاطرنشان کرد: در جلسات آتی با حضور مدیران توصیه های لازم در خصوص بهره گیری از فضاهای موجود در شهردر راستای توسعه ورزش همگانی، ارایه خواهد شد.

مهندس بابایی بیان کرد: توسعه و ارتقاء ورزش در سه سطح همگانی، قهرمانی وحرفه ای ازاهداف وبرنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است که توانسته در زمینه های مختلف از جمله ارتقای جایگاه ورزش همگانی و فراهم ساختن زمینه ورزش برای اقشار مختلف جامعه با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی، توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت جوانان و حضور و کسب مقام های بین المللی توفیقات خوبی نیز در سطح کشور کسب کند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تصریح کرد: قطعاً همگرایی و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی، سازمانها و نهادهای عمومی و غیردولتی به ویژه شهرداریها و شرکت عمران می تواند در امر گسترش ورزش و نهایتاً سالم سازی و ارتقا سلامت جامعه موثر باشد .

وی بر اهمیت حوزه فرهنگی،جوانان ،بانوان و ورزش روستایی تاکید کرد و افزود: قطعا برنامه ریزی در این حوزه ها بسیاری از مسائل و آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز