پیام استاندار تهران به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۴۴۶۷
پیام استاندار تهران به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
محسنی‌بندپی به مناسبت فرارسیدن ایام سالروز ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خردادماه پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد، پیامی صادر کرد. 

متن این پیام، بدین شرح است؛

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

روز چهاردهم خردادماه، یادآور ارتحال بزرگمردی در پهنه تاریخ است که نام بلندش بر تارک آزادی‌خواهی، عدالت، استقلال و شریعت دین مبین اسلام درخشیده و کلام نافذ این رهبر فرزانه، بر گوش جان هر آزاده‌ای در جهان هستی، منادی‌بخش رهایی از ظلم، استکبار و استثمار بوده و خواهد بود. 

سالروز وداع با این رهبر وارسته و اندیشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بدون شک مایه خسران و تألم بوده و نام این مجاهد نستوه تا ابد بر بلندای تاریخ خواهد درخشید. 

بر ما است تا با سرلوحه قرار دادن اندیشه‌های این پیر فرزانه در مقدرات مختلفِ به پیش راندن ایران به سوی سعادت و سربلندی، مشی و تفکر ایشان را زنده نگاه داشته و با تأسی از تدابیر مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، خون گرانسنگ شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس را به شایستگی پاس بداریم.

قیام حق‌طلبانه در ۱۵ خرداد، مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد که وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید.

اینجانب، با نثار احترام به روح بلند و ملکوتی امام عظیم‌الشان‌مان و شهدای گرانسنگ قیام خونین ۱۵ خرداد، امید آن دارم تا مردم فهیم، غیور و انقلابی ایران اسلامی، بخصوص شهروندان فرهیخته و دانای استان تهران با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از راهبری حکیمانه رهبرمعظم انقلاب، بار دیگر به سان گذشته، جایگاه ایران عزیز را بر قلل افتخار و سعادت عالم پر تلالؤتر از همیشه سازند.

 

انوشیروان محسنی‌بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز