مدیر باشگاه و مربی تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در گفتگوی اختصاصی با برنا؛

به دنبال فرصتی برای جذب بازیکنان ایرانی هستم / کسب مقام دوم مسابقات بوندس لیگا در سال گذشته توسط تیم رئال مونستر

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۱:۳۴
کد خبر: ۸۵۴۵۱۷
به دنبال فرصتی برای جذب بازیکنان ایرانی هستم / کسب مقام دوم مسابقات بوندس لیگا در سال گذشته توسط تیم رئال مونستر
گابریل محققی مدیر باشگاه و مربی تیم فوتبال رئال مونستر آلمان در گفتگویی گفت : تیم رئال مونستر برنامه های خوبی برای پیشرفت در چشم انداز خود دارد .

 

به گزارش خبرگزاری گروه ورزشی برنا؛ دکترگابریل محققی مدیر باشگاه و مربی تیم فوتبال ساحلی رئال مونستردر گفتگویی با برنا اظهار داشت :در مسابقات جهانی با تیم اصلی مان حضور خواهیم داشت ، در حال حاضر در مسابقات اروپایی با تیم 21 سال و بازیکن های جوان تیم حضور داریم و مربی خوب تیم آقای باغستانی در این بازیها در کنارما نیستند اما به بازی های  بوندس لیگا و مسابقات جهانی در آلانیای ترکیه می رسند و از این بابت خوشحالم که او را در کنار خود خواهیم داشت .

 

وی در خصوص فعالیت های تیم رئال مونستر گفت : در حال حاضر در بین باشگاههای اروپایی حضور داریم ، سال پیش در بوندس لیگا موفق شدیم که مقام دوم را کسب کنیم و به همین دلیل جواز حضور در مسابقات اروپایی را گرفتیم و امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات نتیجه بگیریم .پس از مسابقات اروپایی ، مسابقات جهانی در آلانیا برگزار می شود که در آن مسابقات حضور داریم .

 

محققی ادامه داد : امیدواریم که بتوانیم تا سال 2022 استادیوم این تیم را به پایان برسانیم و مطمئن هستم که به یک قطب فوتبال ساحلی در اروپا تبدیل خواهیم شد . برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته و احتیاج به زمان داریم که این برنامه ریزی ها را به ثمر برسانیم .

 

مربی تیم رئال مونستر اضافه کرد : پس از پایان بوندس لیگا و مسابقات جهانی ، تمرکز ما بر روی ساخت استادیوم سرپوشیده 5 هزار نفری رئال مونستر خواهد بود و برنامه ریزی های آن انجام شده و کارهای اصلی صورت گرفته است .

 

این مربی ایرانی تیم رئال مونستر خاطر نشان کرد : علاقه ی زیادی به همکاری با فدراسیون ساحلی ایران دارم که به دنبال فرصتی برای ایجاد این تعامل هستیم . بسیار خرسندم که بتوانم از بازیکنان ایرانی در تیم استفاده کنم ، با چند بازیکن در تماس هستم و صحبت کردم که اگر بتوانیم به توافق برسیم حتما با آنها وارد همکاری خواهیم شد .

 

گفتنی است مونستر (به آلمانی: Münster) یکی از شهرهای بزرگ آلمان است که در ایالت نوردراین-وستفالن در ناحیه وستفالیا واقع شده‌است. شهر مونستر حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. این شهر مرکز بخش اداری مونسترلند است. این شهر در کنار رودخانه آآ قرار گرفته‌است.

 

شهر مونستر به عنوان اولین «شهر دوچرخه ها در آلمان» محسوب می‌شود. این شهر هم‌چنین با داشتن یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها و بیش از ۴۰ هزار دانشجو یکی از معروف‌ترین شهرهای دانشجویی آلمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز