بخشدار قلعه نو به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۸۵۴۵۸۷
بخشدار قلعه نو به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی
بخشدار قلعه نو به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام مردمی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با انتشار پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام مردمی ۱۵ خرداد را به تمامی ملت شریف ایران اسلامی و تمامی مستضعفین و محبان طریق حضرتش تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام بخشدار قلعه نو به شرح ذیل می باشد:

                        بسمه تعالی

 

از غم دوست در این میکده فریاد کشم؛ دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم...

سال ها می گذرد حادثه ها می آید؛ انتظار فرج از نیمه خرداد کشم .......

خرداد ماه اشک و زخم است... اشکی که همیشه بر گونه هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد ماه ماتم و غم است... ماتم در عزای والامردی از تبار پاکان و بزرگان، مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد ماه عزاست... عزایی که داغ و سوزش آن تا نسل ها بر جگر مردمان ایران زمین و تمامی مستضعفین و آزادگان عالم می ماند و جملگی در فراق محبوب خویش، صاحب عزایند. خمینی کبیر (ره) ثابت نمود که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظام اجتماعی و سیاسی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت داری و نظام حقوقی بشر امروز به جهان و جهانیان معرفی نمود. امام خمینی (ره) متفکر بزرگ عصر حاضر، احیاءگر اسلام ناب محمدی و شخصیتی والاست که با تفکر و اندیشه متعالی خویش، دنیای تشنه عدالت را متحول و سیراب ساخت و گوهر بیداری و وحدت اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان هدیه نمود.

 نیمه خرداد امسال را در حالی به سوگ امام عزیز خود می نشینیم که با دستانی بلند رو به آسمان، خداوند سبحان را شاکریم که سی اُمین سالگرد زعامت و رهبری ولی فقیه زمانه خود، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را درک می نماییم. رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب خمینی کبیر (ره) که سکان هدایت ملت آزاده ایران و تمامی مستضعفین و مسلمین جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر (ارواحنا الفداء) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

در آستانه سی‌اُمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌اله‌ العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پنجاه و ششمین سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد که سرآغازی بر نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان‌های الهی است، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ ۱۵ خرداد را گرامی داشته و امیدواریم با تأسی به راه امام و شهدای گران‌قدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش‌از پیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز