گودرزی خبر داد:

فرصت‌ها و چالش‌های برگزاری انتخابات در استان تهران احصا می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۰:۰۴
کد خبر: ۸۵۵۲۹۷
فرصت‌ها و چالش‌های برگزاری انتخابات در استان تهران احصا می‌شود
گودرزی گفت: تمامی SWOTها یا فرصت‌ها و چالش‌های موجود احصا شده و در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان مورد بحث و بررسی مستمر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمیدرضا گودرزی، رئیس ستاد امنیت انتخابات استان و معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌هایی که در سطح استان از برگزاری انتخابات در ادوار گذشته در حال انجام بوده، تمامی SWOTها یا فرصت‌ها و چالش‌های موجود احصا شده و در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان مورد بحث و بررسی مستمر قرار می‌گیرد.

وی افزود: ستاد امنیت انتخابات استان تهران نیز تمامی موارد به دست آمده را به ترتیب در سطح شهرستان‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد تا در انتخابات سال جاری، شاهد کوچکترین مسئله امنیتی نباشیم. هرچند، در انتخابات پیشین نیز، کوچکترین مشکل امنیتی نداشتیم و مسائل، حول محور موارد و موضوعات اجتماعی بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، تصریح کرد: با همراهی اعضا ستاد امنیت انتخابات استان بر آن هستیم تا انتخابات اسفندماه سال جاری را در کمال ارامش و امنیت برگزار کنیم تا شهروندان فهیم استان تهران با خاطری آسوده در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و رای خود را بر اساس انتخاب شخصی به درون صندوق بیاندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز