امام جمعه باقرشهر:

جبهه مقاومت خوشبختانه روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۵۵۴۹۶
جبهه مقاومت خوشبختانه روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است
امام جمعه باقرشهر گفت: جبهه مقاومت خوشبختانه روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر گفت: بعد از گذشت 30 سال از ارتحال امام_خمینی(ره)، جاذبه ایشان نه تنها کاسته نشده بلکه امتداد بیشتری هم پیدا کرده است، حضور میلیونی مردم در مراسم سی امین سالگرد ارتحال گواه این موضوع است و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 100 کشور جهان هم ثابت کرد که جاذبه امام بعد از گذشت 30 سال بیشتر و بیشتر شده است.

او ادامه داد:امام خمینی(ره ) انسانی شجاع، پرهیزگار، ظلم ستیز، عدالت خواه، حامی مظلومان و در یک کلام انسانی الهی بود و مطمئنا دلهای همه به سوی چنین انسان الهی خواهد رفت و همانطور که خداوند جاودانی است، انسان الهی هم جاودانی خواهد بود.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه: جبهه مقاومت خوشبختانه روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است گفت: باید توجه داشته باشیم که افول آمریکا موریانه ای است و آمریکا از داخل در حال نابود شدن است و پیشرفت بدون وابستگی به آمریکا تحقق می یابد و بدون آمریکاست که می توانیم پیشرفت کنیم.

او در پایان گفت: در کشور مشکلاتی داریم ولی بن بستی وجود ندارد. امروز مساله اصلی کشور اقتصاد است که به معیشت مردم ارتباط پیدا می کند و در مسائل فرهنگی هم اثرگذار است و کمک به سیل زدگان همچنان باید ادامه داشته باشد، مردم و مسئولین نباید سیل زدگان را فراموش کنند و باتوجه به فرارسیدن ماههای گرمای جنوب مشکلات سیل زدگان را باید با جدیت دنبال کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز