ایجاد اشتغال برای معلولین روستای قمصر با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۵۵۹۳۴
ایجاد اشتغال برای معلولین روستای قمصر با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد
دهیار قمصر گفت: موضوع ایجاد اشتغال برای معلولین روستای قمصر باید به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد تا طبق قانون این افراد بتوانند مشغول به کار شوند.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران؛  اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در جلسه که با حضور یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی و سرکار خانم میرزایی مسئول موسسه پرتو محبت ، سرکار خانم ابراهیمی مددکار اداره بهزیستس بخش کهریزک و سرکار خانم صوفی تسهیلگر میانی بخش و روستای قمصر ، که در راستای بررسی دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات معلولین برگزار شد، عنوان کرد: اداره بهزیستی بخش کهریزک به عنوان مسئول این حوزه باید پیگیری های لازم را در خصوص مسائل حوزه معلولین انجام دهد.

وی ادامه داد: اداره کل بهزیستی نیز در این حوزه مسئولیت مستقیم دارد و باید به معلولان به عنوان جامعه مخاطب خود خدمات لازم را ارائه دهد و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و رفع نماید.

 آقاخانی تاکید کرد: موضوع ایجاد اشتغال برای معلولین باید به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد تا طبق قانون این افراد در سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شوند.

یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر نیز بیان داشت: آموزش و مهارت آموزی جامعه معلولین از جمله دیگر موارد مهم می باشد که منجر به افزایش توانمندی های این افراد در راستای کارآفرینی و درآمدزایی برای آنان خواهد شد.

وی گفت: اداره کل بهزیستی باید موضوع آموزش و مهارت آموزی معلولان را به طور جدی پیگیری و اجرایی کند و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر نیز در این زمینه حمایت و همکاری خود را اعلام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز