امامی‌امین خبر داد :

تغییر زمان فعالیت شهرک های صنعتی استان تهران در تابستان/ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعات کاری ادارات نداریم

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۵۶۱۴۴
تغییر زمان فعالیت شهرک های صنعتی استان تهران در تابستان/ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعات کاری ادارات نداریم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تصمیم به تغییر زمان فعالیت در خصوص شهرک‌های صنعتی بوده و فعلا در مورد تغییر ساعات کاری ادارات برنامه‌ای نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جلسه رفع مشکلات برق شهرک های صنعتی استان تهرانبه ریاست محسنی‌بندپی، استاندار تهران، امامی‌امین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مسئولین دستگاه‌های مرتبط و مسئولین تعدادی از شهرک‌های صنعتی استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

محمد امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تابستان، مشکل کسری آب و برق در استان تهران جدی بوده و بر همین اساس، رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی، مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکنون شهرک‌های صنعتی با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند. به این دلیل که در حوزه زیرساخت، اقدامات سال‌های گذشته عملیاتی نشده و به دلیل عدم وجود منابع کسری داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، تصریح کرد: بر این اساس، مقرر شد که بخشی از منابع مورد نیاز، توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، بخشی توسط نیروگاه‌های مستقر و همچنین آب منطقه‌ای تامین شود. ضمن اینکه شرکت برق منطقه‌ای نیز باید نسبت به احداث خط لوله و ایستگاه‌های برق اقدام کند.

امامی‌امین همچنین عنوان کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز برق ۴۰۰ کیلوواتی از حوزه سمنان نیز توسط سازمان مدیریت تامین خواهد شد تا به زودی این میزان برق وارد مدار شود.

وی ضمن اشاره به کسری برق و برنامه تغییر زمان‌بندی ساعات کاری نیز، خاطرنشان کرد: در این رابطه، مقرر شده تا با انجام برنامه ریزی و زمانبندی لازم با هماهنگی شهرک‌های صنعتی، برخی از کارخانه‌ها در ایام هفته تعطیل و فعالیت‌ها آنها به روزهای پنجشنبه و جمعه منتقل شود تا شاهد تقسیم بار ترافیکی در طول هفته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان نیز یادآور شد: تصمیم به تغییر زمان فعالیت در خصوص شهرک‌های صنعتی بوده و فعلا در مورد تغییر ساعات کاری ادارات برنامه‌ای نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز