معصومه ابتکار:

نگاه عالمانه و نیت صادقانه از فرصت ها برای تحقق اهداف مشترک بر می داریم

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۳:۳۷
کد خبر: ۸۵۶۵۱۱
نگاه عالمانه و نیت صادقانه از فرصت ها برای تحقق اهداف مشترک بر می داریم
معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور برای اولین بار به شهرستان قدس سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معصومه ابتکار بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قدس، طی سخنانی گفت: در حال حاضر در ۲ طرح با وزارت کار همکاری داریم که برای اشتغال پایدار بیش از ۱۲ هزار زن هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: یکی از زوایای عدالت، عدالت جنسیتی است و زن و مرد در ماهیت وجودی از نفس واحده خلق‌شده‌اند و در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های اجرای در هر زمینه توجه به اینکه این فرصت‌ها برای زنان برابر مردان فراهم شد و باید فرصت‌های برابر آموزشی میسر شود و قانون برنامه ششم توسعه کشور در موضوع عدالت جنسیتی تکالیفی را بر عهده دولت گذاشته است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مسبب مشکلات زیادی است و این اختلال ارتباطی جامعه روزبه‌روز در حال افزایش است و خاص ایران نیز نیست و جوامع دیگر نیز به‌واسطه انقلاب ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی با آن مواجه هستند.

در ادامه لیلا واثقی عصر دوشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد بازارچه دائمی در شهر قدس شهرداری زمینی را در اختیار این طرح قرار داده اند و امیدواریم با حمایت های مسئولان استانی احداث این مجموعه در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

وی گفت : اختصاص غرفه برای ارائه محصولات بانوان کار آفرین در فروشگاه های بزرگ یکی دیگر از خواسته های این جامعه است و امید است با توجه به این موضوع نیز بخشی از نیازها مرتفع گردد.

سرپرست فرمانداری قدس گفت: متاسفانه شهرستان قدس از تراکم جمعیتی بالا برخوردار است و برای تامین سرانه های فرهنگی، اجتماعی و… باید همه تلاش خود را به کار ببندیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را با حمایت های مسئولان استانی و محلی برای توسعه و آبادانی شهر قدس به کار خواهیم بست.

 

photo_2019-06-10_17-46-41 (2)

photo_2019-06-10_17-46-12 (2)

photo_2019-06-10_17-30-18 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز