رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا ؛

انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در روستاهای پیشواست

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۹:۲۹
کد خبر: ۸۵۸۲۹۰
انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در روستاهای پیشواست
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا با اشاره به قطع چند انشعاب غیرمجاز در روستای قلعه سین، گفت: انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در روستاهای پیشواست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود مرتضایی مهمترین دلیل کم آبی در بعضی روستاهای شهرستان را انشعابات غیر مجاز دانست و اظهار داشت: انشعابات غیر مجاز حقوق دیگر مشترکان را ضایع می کند و صدمات جبران ناپذیری به شبکه و خطوط انتقال آب شرب وارد می کند.

وی افزود: افراد متخلف باید بدانند که استفاده غیر قانونی از آب شرب بهداشتی علاوه بر اشکال شرعی در واقع خسارت به اموال عمومی است و پیگرد قانونی دارد.

مرتضایی تصریح کرد: افت فشار ، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از  روستاها، آسیب هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا تصریح کرد: وجود انشعابات غیر مجاز به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و به صورت جدی پیگیر قطع آنها هستیم.

وی گفت: بر این اساس تعدادی انشعاب آب غیر مجاز در روستای قلعه سین که برای آبیاری باغات، دامداری و مصارف دیگر استفاده می شد و مشکلاتی را در فشار آب شرب برای ساکنان روستا به وجود آورده بود شناسایی و قطع شد.

 

نظر شما