هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ورامین اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴:۲۷
کد خبر: ۸۵۸۵۴۲
هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ورامین اجرا می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری دهها برنامه در شهر ورامین به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان از تهران ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران در عصر حاضر اظهار کرد: عده ای به دنبال بزک کردن استکبار هستند و ما باید جهت تنویر افکار عمومی و تقویت روحیه استکبارستیزی مردم تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برخورد تاریخی و مقتدرانه رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن در تاریخ انقلاب کم نظیر بود و رهبری با این کار نشان داد که فریبکاری های آمریکا به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: از ششم الی دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم استفاده کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی در شهرستان ورامین گفت: مراسم محوری شهرستان ، روز چهارشنبه پنجم تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله صدیقی رییس امر به معروف و نهی از منکر و امام جمعه موقت تهران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روغنکشی برگزار می شود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین به ویژه مدیران قضایی در تمامی مراسمات و برنامه های محوری ستادی تاکید کرد و افزود: مراسم محوری روستایی بخش مرکزی ورامین نیز در روستای «احمدآباد وسط» و مراسم محوری روستایی بخش جوادآباد در روستای «آبباریک» ، مراسمی نیز در منطقه خیرآباد برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: مراسم شهادت امام صادق(ع) صبح شنبه ۸ تیرماه در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) با سخنرانی ، آیت الله محمد حسن زالی معروف به فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: حساسیت امسال بزرگداشت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی دوچندان است و تبیین جنایات آمریکا در حوزه فضای مجازی ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز