جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار شمیرانات برگزارشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۰:۵۱
کد خبر: ۸۵۸۵۴۷
جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار شمیرانات برگزارشد
جلسه مدیریت بحران شهرستان در خصوص اعتراض جمعی از اهالی و ساکنین محله نیاوران واقع در حوزه شهری شهرتجریش نسبت به گودبرداری غیر اصولی در محل فرمانداری برگزارشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه مدیریت بحران به ریاست دکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات، مهندس موسوی شهردار منطقه یک(شمیران) ،قدرتی معاون فنی و عمرانی فرمانداری،علی اکبری رییس اداره بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری و تعدادی از ساکنین محله نیاوران در دفتر فرماندار برگزارشد .

در ابتدای جلسه به دستور فرماندار شمیرانات توسط  علی اکبری رییس اداره بازرسی فرمانداری در خصوص حضورشب گذشته اش در محل احداث پروژه و در جمع معترضین محلی وهمچنین انعکاس در خواست مالکین ساختمان های مجاور و شهروندان گزارشی ارائه شد.

در ادامه نقطه نظرات مهندس موسوی شهردار منطقه یک (شمیران)در خصوص سابقه شروع به کار پروژه، مسائل تخصصی و فنی و اقدامات عوامل شهرداری مطالبی مطرح و پس از شنیدن سخنان نمایندگان اهالی وهمچنین نماینده شرکت سازنده پروژه،تصمیماتی توسط فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان اتخاذ و برای ابلاغ به دستگاه های ذی ربط به منظور اقدام به موقع و فوری مصوب گردید.

اسکان موقت ساکنانی که منازل آنها در مجاورت این پروژه آسیب دیده و غیر قابل سکونت است تاپایان عملیات ایمن سازی و جبران خسارات وارد شده به همسایگان توسط سازنده در اولویت قرار گرفت .

شایان ذکر است مقررگردید عملیات مقام سازی جداره های غربی و شمالی پروژه در ۳تراز و با نظارت مستمر ناظران شهرداری انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز